ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت از آداپتور جدیدی برای اتصال کنترلر ایکس باکس به پی سی رونمایی کرد

مایکروسافت امروز از آداپتور وایرلس جدیدی رونمایی کرد که نسبت به مدل قبلی بسیار کوچکتر بوده و امکان اتصال کنترلر ایکس باکس وان را به پی سی های مبتنی بر ویندوز مهیا می کند. آداپتور ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۵

مایکروسافت امروز از آداپتور وایرلس جدیدی رونمایی کرد که نسبت به مدل قبلی بسیار کوچکتر بوده و امکان اتصال کنترلر ایکس باکس وان را به پی سی های مبتنی بر ویندوز مهیا می کند. آداپتور قدیمی، تقریباً اندازه ای دو برابر یک فلش مموری معمولی داشت که ظاهری زمخت و بسیار بدقواره به آن بخشیده بود.

با این همه به گفته مایکروسافت، آداپتور جدید 66 درصد کوچکتر است و تفاوتی با فلش مموری های استاندارد امروزی ندارد. درست مثل مدل پیشین، این آداپتور تازه از 8 کنترلر مختلف به صورت همزمان پشتیبانی می کند و می توان چهار هدست چت یا دو هدست استریو را نیز به آن متصل کرد. گفتنی است که در مدل قبلی، اگر تمام این دیوایس ها را به آداپتور متصل می کردید، ایراداتی در اتصال به وجود می آمد که امیدواریم در این مدل جدید برطرف شده باشند.

علی رغم پیشرفت های حاصل شده، مایکروسافت قیمت یکسانی نسبت به مدل قبلی برای این آداپتور در نظر گرفته و از تاریخ 8 آگوست (برابر با 17 مرداد ماه) امکان خرید آن با قیمت قابل قبول 25 دلار مهیا می شود.

در نهایت گفتنی است که بنابر صفحه پیش فروش استور مایکروسافت، این آداپتور تنها با پی سی های مبتنی بر ویندوز 10 سازگاری دارد و از تمام کنترلرهای ایکس باکس وان پشتیبانی می کند؛ در همین حال، امکان اتصال کنترلرهای ایکس باکس 360 به این آداپتور مهیا نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

    من که با بلوتوث دارم کار میکنم با دسته مشکلی هم ندارم

مطالب پیشنهادی