ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی AppClone؛ از اپلیکیشن های خود کلون بسازید

با وجود اینکه بعضی اپلیکیشن ها یا بازی ها قابلیت استفاده همزمان از دو حساب کاربری را برای دارندگان تلفن های هوشمند فراهم می کنند اما تعداد زیادی از برنامه های دارای این ویژگی نیستند. ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

با وجود اینکه بعضی اپلیکیشن ها یا بازی ها قابلیت استفاده همزمان از دو حساب کاربری را برای دارندگان تلفن های هوشمند فراهم می کنند اما تعداد زیادی از برنامه های دارای این ویژگی نیستند. جدا از اینکه بعضا برای دسترسی به حساب دوم تان هم مجبورید از حساب فعلی خارج شده و مجددا با نام کاربری و رمز عبور دیگری وارد آن شوید.

یک چرخه کاملا تکراری که مطمئنا از خسته کننده ترین کارهای ممکن است. ولی خوشبختانه برای رهایی از این مشکل بزرگ یک راه خیلی ساده وجود دارد؛ از برنامه های کلون استفاده کنید. سازندگان برای راحتی کاربران دست به ساخت اپلیکیشن هایی زده اند تا این چرخه تکراری را دوباره نبینید.

یعنی چه؟ بدین صورت که به راحتی می توانید یک کپی از بازی یا برنامه ای که می خواهید ساخته و سپس با دو حساب [یکی شخصی و دیگری عمومی] کارهایتان را انجام دهید. AppClone را می توانیم یکی از همین اپلیکیشن ها بنامیم که با وجود شباهت هایش با بقیه برنامه ها توانسته با امنیت بالای خود کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند.

بعد از نصب، برنامه از شما می خواهد پسووردی را وارد می کنید تا هر کسی نتواند از اپ استفاده کند. پس از این کار به محیط خود AppClone می روید. برای اینکه از اپ هایی که دارید یک کلون مشابه بسازید، تنها کافیست روی آیکون هر کدام کلیک کرده و چند ثانیه منتظر بمانید تا کلون ساخته شود.

با AppClone - Multi Account حتی می توانید آلبوم شخصی خودتان را داشته باشید؛ عکس، فیلم یا محتویاتی که می خواهید را آنجا گذاشته و برای دسترسی به آن ها رمز بگذارید.

همچنین می توانید با روی آیکون + در پایین صفحه برنامه، هر اپلیکیشنی که دوست داشتید را اضافه کنید. تمام نکاتی که باید پیرامون AppClone می دانستید همین بود. برنامه هیچگونه قابلیت اضافی نداشته و مهمترین وظیفه اش که ساخت کلون ها است را به بهترین حالت ممکن انجام می دهد.

بنابراین اگر می خواهید برای یک اپلیکیشن چند اکانت داشته باشید، پیشنهاد می کنیم AppClone را با توجه به سادگی فراوان، امنیت خوب و حجم کمش دانلود کنید. بد نیست بدانید استفاده از کلون ها هم مشابه همان برنامه های اصلی بوده و برای دسترسی به ان ها حتما باید وارد خود اپ AppClone بشوید.

AppClone - Multi Account

AppClone - Multi Account

سازنده: Jack Rehan قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • fa
    fa | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

    دیگه نمیشه،تلگرام کلون گرفت

    • Ali kjh
      Ali kjh | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

      با رام miui8 همین الان به زیبایی یه کلون گرفتم ازش!

مطالب پیشنهادی