ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل های جی ۶ و گلکسی اس ۸ گواهی سازگاری با محیط زیست دریافت کردند

روز گذشته شورای لوازم الکترونیکی سبز اعلام کرد گلکسی اس ۸ سامسونگ و جی ۶ ال جی نخستین اسمارت فون هایی هستند که گواهی EPEAT (ابزار ارزیابی زیست محیطی لوازم الکترونیکی) را دریافت می کنند. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

روز گذشته شورای لوازم الکترونیکی سبز اعلام کرد گلکسی اس ۸ سامسونگ و جی ۶ ال جی نخستین اسمارت فون هایی هستند که گواهی EPEAT (ابزار ارزیابی زیست محیطی لوازم الکترونیکی) را دریافت می کنند.

البته روشن است موبایل های یاد شده برای دریافت این گواهی تست های مختلفی را با تمرکز روی بسیاری جنبه های زیست محیطی شامل برخورداری از مواد سمی، بهره وری در مصرف انرژی و فعالیت های اجتماعی شرکت سازنده شان پشت سر گذاشته اند.

اما پرچمداران ال جی و سامسونگ صرفا بنابر این دلایل نیست که موفق به دریافت گواهی مذکور شده اند بلکه باید اشاره کنیم این عنوان تازه یک هفته است که برای تلفن های همراه تعریف شده.

در انتها باید اضافه کنیم که سامسونگ و ال جی هر دو به خاطر تلاش هایشان در تولید محصولات سازگار با محیط زیست و کاهش مصرف مواد سمی در جریان فرایندهای تولیدی و همچنین بهبود بسته بندی محصولات و کمک به کاهش پسماندهای تولید مورد تقدیر و ستایش قرار گرفتند.

البته روشن است که به زودی شمار بیشتری از تلفن های همراه موفق به دریافت این عنوان خواهند شد اما قطعا هیچکس فراموش نمی کند که این دو اولین ها بوده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • thepjt
    thepjt | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

    یک چیز کاملا تبلیغاتی .... حد اقل ش این باید باشه که خط تولید کارخانه با انرژی های پاک باشه ...

مطالب پیشنهادی