ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

گوگل به زودی یک مسدودکننده تبلیغات به مرورگر کروم اضافه می کند

تبلیغات آزاردهنده بعضی وب سایت ها همیشه یکی از بزرگترین معضلات کاربران اینترنتی بوده است و حالا گزارشات نشان می دهند که گوگل هم با آگاهی از این وضعیت برنامه دارد تا سال آینده یک ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

تبلیغات آزاردهنده بعضی وب سایت ها همیشه یکی از بزرگترین معضلات کاربران اینترنتی بوده است و حالا گزارشات نشان می دهند که گوگل هم با آگاهی از این وضعیت برنامه دارد تا سال آینده یک ابزار مسدودکننده تبلیغات (Ad-Blocker) به مرورگر معروف خود یعنی کروم اضافه کند.

با استناد به اطلاعات به دست آمده، گوگل پیرامون تغییرات جدید مرورگرش به ناشران هشدار داده و این شرکت قابلیت یاد شده را به نسخه های پیش نمایش اپلیکیشن های اندروید کروم افزوده است. بنابراین تسترها با دانلود آخرین نسخه از Chrome Canary می توانند قابلیت مسدودکننده تبلیغات را امتحان کنند.

با توجه به اینکه کمپانی گوگل بخش زیادی از درآمدش را از طریق تبلیغات به دست می آورد، شاید این تصمیم آن ها را عجیب بخوانید ولی مهمترین هدف مسدودکننده جدید کروم «تبلیغات مزاحم» است. تبلیغات غیرقابل قبولی که توسط گروهی با نام Coalition for Better Ads مشخص خواهند شد.

اعضای این گروه را هم کارکنانی از گوگل، فیسبوک، واشینگتون پست و News Corp تشکیل می دهند. همچنان مشخص نیست این قابلیت چه زمانی به نسخه های اصلی یا حتی بتا اضافه می گردد اما معمولا ویژگی های ورژن پیش نمایش کروم چند ماه بعد به این نسخه ها افزوده می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MehdiUbuntu
    MehdiUbuntu | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

    فک کنم با اضافه شدن این اد بلاکر، تبلیغاتی که به غیر از تبلیغات گوگل باشند رو بلاک میکنه. اگه اینطوری باشه در ایران شرکت هایی مانند صباویژن که منبع بیشترین تبلیغات تو ایران هست، ورشکست میشه

مطالب پیشنهادی