ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی استفاده از پنل OLED در موبایل V30 را تأیید کرد

ما اطلاعات بسیاری در مورد تلفن همراه LG V30 داریم اما حالا شرکت سازنده برای تایید آن ها امروز اعلام کرد که V30 همانطور که انتظار می رفت دارای نمایشگر OLED به ابعاد ۶ اینچ ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

ما اطلاعات بسیاری در مورد تلفن همراه LG V30 داریم اما حالا شرکت سازنده برای تایید آن ها امروز اعلام کرد که V30 همانطور که انتظار می رفت دارای نمایشگر OLED به ابعاد ۶ اینچ و لبه های خمیده و حاشیه های اندک است.

در قیاس با آخرین پرچمدار این شرکت LG G6، که نمایشگر تخت LCD داشت، رسیدن به این مرحله پیشرفت بزرگی برای ال جی است. آخرین باری که ال جی از نمایشگر OLED استفاده کرد، شاهد موبایل G Flex 2 بودیم.

اگرچه جی ۶ هم نمایشگر ال سی دی فوق العاده ای داشت اما داشتن نمایشگر OLED منافع بسیاری دارد. در تکنولوژی جدیدتر، ضخامت کاهش یافته، رنگ ها پر توان تر نمایش داده می شود و حتی در زیر نور آفتاب نیز تا حدی قابل استفاده هستند.

علاوه بر همه این ها، تلفن همراهی که بخواهد برای نمایش محتوای واقعیت مجازی آماده باشد نیز باید نمایشگر OLED داشته باشد تا زمان پاسخ دهی مناسب را در اختیار کاربر قرار دهد.

بخش نمایشگرهای ال جی قدرت زیادی در تولید پنل های OLED دارد که از جمله آن ها می توان به نمایشگرهای بزرگ برای تلویزیون ها و نمایشگرهای کوچکتر P-OLED (پی به مفهوم پلاستیک) برای موبایل ها اشاره کرد. V30 هم از همین مدل نمایشگرهای پلاستیکی استفاده می کند تا لبه ها را خمیده کرده و موبایل باریک تر شود. با این حال قرار نیست مثل سیر G Flex شاهد خم شدن آن باشیم چون سطح نمایشگر پوشیده از گوریلا گلس ۵ است.

در کنار این خبر، ال جی ظاهر V30 را هم اندکی نمایش داد که در ابتدای مطلب آن را مشاهده می کنید. ال جی گفته حاشیه بالایی این موبایل در مقایسه با V20 کاهش ۲۰ درصدی داشته در حالی که حاشیه بخش پایینی ۵۰ درصد کوچکتر شده، در واقع چیزی نزدیک به گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸.

ال جی در تاریخ ۹ شهریور در برلین رویدادی را برگزار خواهد کرد که طی آن از موبایل V30 رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • موبایل باز بدون تعصب
    موبایل باز بدون تعصب | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

    گن الجی رو خیلی قبول دارم فقط دوتا مشکل بزرگ داره
    1هرسال سی پی یو سال قبل رو میزاره و2از مشکل بوتش میترسم همیشه بارها مشکل هارد پیدا کردن توی بروزرسانی

    • Dandelions
      Dandelions | ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

      حتی اگه پیش بیاد که تک و توک برای بعضی مدلای گوشی های ال جی مشکل بوت به وجود بیاد، باز هم آسیبی به کاربر و اطرافیان یا محتویات ذخیره شده تو کارت حافظه نمیزنه. مهم تر از همه اینکه بورد به راحتی قابل تعویضه. اما گوشی که به فنا بره و آتیش بگیره کلش رو باید بندازی آشغالی . مثل نوت 7 سامسونگ که براش یه رسوایی بزرگ بود. من که به کل به سامسونگ امیدی ندارم اما مطمئنم ال جی با وی 30 رو دست همه بلند میشه.

  • Shahriar
    Shahriar | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

    به نظرم گوشی موفقی میشه البته اگه مشکل بوت نداشته باشه

  • New Wolf
    New Wolf | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

    فکر کنم v30 همون چیزیه که از g6 انتظار داشتم البته امیدوارم

مطالب پیشنهادی