ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاچ کاور برای آیپد؛ نامی عجیب که در فهرست لوازم جانبی مایکروسافت دیده می شود

در زمانی نه چندان دور، مایکروسافت تحت مدیریت «استیو بالمر» با جدیت تمام به دنبال حضور در عرصه پلتفرم های مختلف بود و در همین راستا، ویندوز فون و تبلت های سرفس شکل گرفتند. اما ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

در زمانی نه چندان دور، مایکروسافت تحت مدیریت «استیو بالمر» با جدیت تمام به دنبال حضور در عرصه پلتفرم های مختلف بود و در همین راستا، ویندوز فون و تبلت های سرفس شکل گرفتند. اما این غول تکنولوژی زیر دست «ساتیا نادلا» اقدام به عرضه اپلیکیشن های مختلف برای iOS و اندروید کرد و بخش موبایل هم به طور کامل به دست فراموشی سپرده شد.

امروز با خبری جالب مواجهیم که می تواند به منزله آینده متزلزل تبلت های سرفس باشد: در فهرست محصولات مایکروسافت نام یک «تاچ کاور» برای آیپد به چشم می خورد.

تاچ کاور که نخستین بار برای سرفس RT توسعه یافت، کاوری باریک و مجهز به کیبورد حساس به فشار است که به صورت مغناطیسی (آهنربایی) به دستگاه متصل شده و علاوه بر کارکرد به عنوان صفحه کلید، می تواند از دستگاه هم محافظت نماید.

طبق اسنادی که در سایت مایکروسافت مشاهده شده، این محصول به نام «تاچ کاور آیپد» و شماره مدل 1719 به زودی وارد بازار می شود. باتری 0.814 وات ساعتی در این وسیله جانبی تعبیه شده و به احتمال زیاد از ارتباط وایرلس هم پشتیبانی می نماید.

کاور مایکروسافت برای آیپد از «اسمارت کانکتور» اپل برای ارتباط با آیپد پرو هم پشتیبانی خواهد کرد، اما به نظر می رسد مایکروسافت فعلاً فقط آیپدهای معمول را به عنوان هدف اصلی خود انتخاب کرده است. حال باید دید آیا اپل، تاچ کاور های مایکروسافت را در فروشگاه های خود به فروش می رساند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • thepjt
    thepjt | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

    یک زمانی فکر میکردم که ساتیا نادلا چقدر بهتر از استیو بالمر هست ... فکر میکردم که استیو بالمر یک دلقک احمق بود و نادلا یک آدم باهوش و مدیر و مدبر ...

    اما از وقتی که دیدم چطور پلتفرم های خودشو ول کرده و داره رقیبانشو قدرتمند میکنه ، از وقتی که دیدم چطور ویندوز موبایل ده رو بعد از این همه مدت به سر انجام نرسونده ...

    باور پیدا کردم که استیو خیلی مدیر بدی هم نبود ..

    • آریا
      آریا | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

      هیچ کدوم به پای بیل گیتز نمیرسن

  • VSG24
    VSG24 | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

    حتی خود مایکروسافت هم به مزخرف بودن نرم افزار ها و سخت افزار هاش واقفه. اون موقع بعضی ها اینجا میان کاسه داغ تر از آش میشن. :apple: :apple: :apple:

  • MehdiUbuntu
    MehdiUbuntu | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

    اصلا از این کارای مایکروسافت خوشم نمیاد.
    اگه رو پلتفرم خودش هم به این اندازه تمرکز داشت، الان از همه ی شرکت ها جلو بود.

مطالب پیشنهادی