ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویرایشگر عکس محبوب VSCO به حوزه ویرایش ویدیو قدم گذاشت

اپلیکیشن VSCO، ویرایشگر تصویر محبوب iOS و اندروید روز به روز بهتر و بهتر می شود. پس از افزودن پشتیبانی از تصاویر RAW و عرضه فیلترهای این اپ برای پلتفرم دسکتاپ، حالا نوبت آن رسیده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

اپلیکیشن VSCO، ویرایشگر تصویر محبوب iOS و اندروید روز به روز بهتر و بهتر می شود. پس از افزودن پشتیبانی از تصاویر RAW و عرضه فیلترهای این اپ برای پلتفرم دسکتاپ، حالا نوبت آن رسیده که کاربران این اپلیکیشن از امکان ویرایش ویدیوها هم برخوردار شوند.

کاربران VSCO در پلتفرم iOS حالا می توانند با دریافت آخرین نسخه این اپلیکیشن بدون محدودیت به فیلمبرداری پرداخته و آن ها را به فیلتر های منحصر به فرد اپلیکیشن مزین کنند. قابلیتی که از آن صحبت می کنیم به زودی به نسخه اندروید اپلیکیشن هم اضافه می شود.

VSCO تکنولوژی ویرایش ویدیو را به سطحی از کمال رسانده که تا کنون در موبایل ممکن نبوده است.

برای دسترسی به ویدیوها لازم است که جزو اعضای VSCO X اپلیکیشن باشید. تیم توسعه دهنده امکان ویرایش ویدیوی فعلی را یک «نسخه اولیه» از قابلیت کامل آن قلمداد کرده است که علت این کار هنوز مشخص نیست. اما در هر صورت برای تست آن می بایست در نسخه iOS اپ وارد بخش Studio شده و سپس روی اعلامیه Video Editing اشاره نمایید. بعد از این کار تمام ویدیوهایی که در حافظه تان ذخیره کرده اید نمایان می شوند، و حالا می توانید از فیلترهای VSCO X روی آن ها استفاده کنید. همچنین امکانات استانداردی برای تنظیم نور و رنگ ویدیو را نیز شاهد خواهید بود.

بعد از ویرایش ویدیوی شما در عوض ذخیره شدن روی استودیوی VSCO در حافظه داخلی موبایل تان ذخیره می شود. VSCO از تمام استانداردهای پشتیبانی شونده توسط آیفون (از جمله ویدیوهای 30 فریم بر ثانیه 4K و 60 فریم بر ثانیه فول اچ دی) پشتیبانی به عمل می آورد، و در پردازش آن ها از همان استاندارد SENS ای استفاده کرده که سال هاست برای عکس های ثابت نیز بهره می گیرد.

سازندگان اپلیکیشن ادعا می کنند که این تکنولوژی ویرایش ویدیو را به «سطحی از کمال رسانده که تا کنون در موبایل ممکن نبوده است». هنوز مشخص نیست که آیا امکان ویرایش ویدیو برای همیشه در انحصار اعضای VSCO X باقی می ماند، یا کاربرانی که حق اشتراک 20 دلاری اپلیکیشن را نمی پردازند هم در آینده قادر به استفاده از آن خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • itookan
    itookan | ۱۴ مرداد ۱۳۹۶

    برای ویرایش عکس هیچ چیزی Toolwiz نمیشه. با رنک 4.7 و نزدیک ۱۰ میلیون دانلود بهترینه!

  • Sam Paeez
    Sam Paeez | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

    با اینکه اپلیکیشن خوبی هست و خیلی هم قوی اما من هیچوقت نتونستم با رابط کاربریش ارتباط برقرار کنم و کار کنم :|
    با این حال اپ خیلی خوبی هست دوستانم باهاش کار میکنند

مطالب پیشنهادی