ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اسکایپ اندروید با نشان های فعالیت و دو تم جدید به روز رسانی شد

یک روز پس از اعلام همکاری با PayPal، اعضای تیم اسکایپ نسخه جدیدی از این اپلیکیشن را برای اندروید منتشر کردند که تغییرات جدیدی را برای آن به همراه آورده است. از جمله این تغییرات ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

یک روز پس از اعلام همکاری با PayPal، اعضای تیم اسکایپ نسخه جدیدی از این اپلیکیشن را برای اندروید منتشر کردند که تغییرات جدیدی را برای آن به همراه آورده است. از جمله این تغییرات می توان به اضافه شدن دو تم جدید به درخواست کاربران اشاره کرد.

افرادی که از اسکایپ در دیوایس های اندرویدی استفاده می کنند حالا می توانند در تنظیمات اپلیکیشن میان دو تم جدید روشن و تاریک جابجا بشوند. همچنین توسعه دهندگان نشان های فعالیت جدیدی به اسکایپ اضافه کرده اند تا کاربران با یک نظر بدانند که چه کسانی در فهرست چت ها آنلاین و مشغول فعالیت هستند.

قابلیت کاربردی دیگری هم که به اسکایپ اضافه شده چت ها را بر اساس آخرین ها، خوانده نشده ها و چت های فعال طبقه بندی می کند. و در نهایت، اسکایپ 8.3 برای اندروید از نظر عملکرد عمومی ارتقاء یافته تا کاربران تجربه کاربری بهتری از حضور در آن داشته باشند.

برای دریافت آخرین نسخه اسکایپ می توانید همین حالا به پلی استور مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که تا انتشار این به روز رسانی در کشور محل زندگی تان شاید لازم باشد که اندکی منتظر بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی