ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تصاویری زنده از رابط کاربری دوربین پرچمدار «نوکیا 8»

پرچمدار کمپانی HMD Global، یعنی موبایل «نوکیا 8» قرار است تا کمتر از دو هفته دیگر به صورت رسمی معرفی شود، اما هنوز آنقدر زمان باقی مانده که بتوانیم به اطلاعات بیشتری درباره این موبایل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

پرچمدار کمپانی HMD Global، یعنی موبایل «نوکیا 8» قرار است تا کمتر از دو هفته دیگر به صورت رسمی معرفی شود، اما هنوز آنقدر زمان باقی مانده که بتوانیم به اطلاعات بیشتری درباره این موبایل دست پیدا کنیم. تا به امروز گزارش های مختلفی منتشر شده و تقریباً از مشخصات سخت افزاری و شکل و شمایل کلی دستگاه با خبر هستیم، اما هنوز هیچ چیز درباره نرم افزار نوکیا 8 نمی دانیم.

اگرچه این موبایل پرچمدار قرار است به همراه لنزهای Zeiss به دست مشتریان برسد، اما به نظر می رسد رابط کاربری دوربین قادر به برآورده سازی انتظارات بالای خریداران نخواهد بود. بنابر تصاویر زنده ای که از اپلیکیشن دوربین نوکیا 8 منتشر شده، این اسمارت فون از همان رابط کاربری بهره می برد که در موبایل های قبلی نوکیا هم دیده شده است؛ هرچند با تغییرات بسیار کوچک به خاطر پیشرفته تر بودن دوربین دستگاه.

با توجه به این تصاویر، نوکیا 8 از سه حالت تصویربرداری متفاوت پشتیبانی می کند، RGB، دوربین دوگانه و مونو. پیش از ثبت تصاویر، کاربران می توانند انتخاب کنند که از کدام دوربین استفاده نمایند: دوربین اصلی، دوربین دوگانه یا دوربین جلو.

البته گفتنی است که HMD چندی پیش پتنت اپلیکیشن Lumia Camera را از مایکروسافت خرید و به همین جهت، امکان دارد مدتی پس از عرضه نوکیا 8، کمپانی HMD به روزرسانی تازه ای برای آن منتشر کند و اپ Lumia Camera جایگزین رابط کاربری نه چندان دلچسب فعلی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • kaamil r
    kaamil r | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

    نمیدونم چرا دیگه هیچ میلی به نوکیا ندارم!

مطالب پیشنهادی