ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با کارت گرافیک Strix RX Vega64 ایسوس آشنا شوید

ایسوس از جمله برندهای تایوانی مطرح در زمینه تولید کارت گرافیک مخصوص گیمینگ است که چندی قبل از تازه ترین محصول خود در این زمینه رونمایی کرد. در ادامه توجه شما را به متن بیانیه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

ایسوس از جمله برندهای تایوانی مطرح در زمینه تولید کارت گرافیک مخصوص گیمینگ است که چندی قبل از تازه ترین محصول خود در این زمینه رونمایی کرد.

در ادامه توجه شما را به متن بیانیه خبری این شرکت در همین رابطه جلب می کنیم.

ایسوس برند نخست تولید کننده کارت گرافیک های مخصوص بازی در جهان، کارت گرافیک Strix RX Vega64 را معرفی کرد. با کمک تیم خلاق و فعال بخش تحقیق و توسعه این شرکت، قدرتمندترین تراشه تولید شده AMD توسط ایسوس قدرتی فراتر از انتظار را برای گیمینگ حرفه در دسترس قرار داده است.

نهایت خنک‌کنندگی: فناوری MaxContact، فن‌های لبه دار ابداعی با تاییدیه IP5X و FanConnect II

کارت گرافیکROG Strix RX Vega64  با فناوری MaxContact همراه شده است، نخستین فناوری خنک‌ سازی تراشه گرافیکی در صنعت که دارای هیت سینک مسی بوده و به طور مستقیم با سطح GPU در تماس است.

MaxContact با بهره‌گیری از فناوری‌های بسیار دقیق و خودکار، توانسته سطحی 10 برابر صافتر و بیش از دو برابر اتصال بیشتر با تراشه گرافیکی نسبت به هیت سینک رایج فراهم آورد که به انتقال حرارت بهتر منجر می‌شود. Strix RX Vega64 نسبت به نسل قبلی خود دارای 40% سطح هیت‌ سینک بیشتری است که نتیجه آن عملکرد خنک تر و نویز کمتر خواهد بود.

فن های جدید و ثبت شده این کارت گرافیک با وجود تولید حداکثر جریان هوا و %105 فشار استاتیک بیشتر بر روی هیت سینک، 3 برابر بی صداتر از کارت های گرافیک مرجع کار می کنند. فن‌ ها با استاندارد ضریب نفوذ IP5X همراه شده‌ اند که می‌ توانند در مقابل گرد و غبار برای دوام و طول عمر بیشتر مقاومت کنند. این استاندارد عملکرد بهینه و مطلوب فن‌های Strix RX Vega64 را حتی در شرایط سخت تضمین می‌کند. علاوه بر این، فناوری 0dB فن را به طور کامل متوقف می کند و این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که در سکوت کامل بازی کنید.

هدرهای متصل به فنِ FanConnect II از نوع هیبریدیِ 4 پین هستند که می توانند به هر دو فن سیستم DC و  PWM  متصل شده و موجب خنک کنندگی مطلوب سیستم شوند. فن های متصل، GPU  و CPU را به صورت همزمان کنترل کرده و هر کدام از آنها که دمای بالاتری داشته باشند را به صورت خودکار خنک می کنند. مجموعه کاملی از تنظیمات به شما کمک می‌کند سرعت فن‌ ها را برای خنک کنندگی مطلوب تنظیم نمایید.

کیفیت عالی و ماندگاری بالا: فناوری Auto-Extreme و قطعات Super Alloy Power II

اکنون تمام کارت‌ های گرافیک ایسوس با فناوریAUTO-EXTREME  تولید می‌ شوند که اولین شیوه تولید 100 درصد مکانیزه است و از بهترین مواد برای تعیین استانداردهای جدید کیفیت استفاده می‌کنند. از زمان معرفی فناوری Auto-Extreme، قابلیت اطمینان کارت های گرافیک ایسوس 30 درصد افزایش یافته است. این فرآیند جدید همچنین با محیط زیست سازگار است، مواد شیمیایی مضر را حذف می‌ کند و مصرف برق را تا %50 کاهش می‌ دهد.

مهندسین ایسوس برترین قطعات آلیاژی را در طراحی کارت‌های گرافیکی به خدمت گرفته‌ اند تا دوام آنها را تقویت کنند. قطعات Super Alloy Power II  بطور قابل توجهی بهره‌ وری را افزایش می‌ دهند که در مقایسه با طراحی پیشین 50 درصد خنک‌ تر است.

سبک بازی شخصی: نورپردازی Aura RGB و درگاه‌های HDMI سازگار با VR

کارت‌ گرافیک ROG Strix RX Vega64 با استفاده از نورپردازی رRGB Aura بر روی قاب و پنل پشت قادر است میلیون‌ ها رنگ را به نمایش بگذارد. ROG Strix RX Vega64 همچنین مجهز به Aura Sync، یا همان فناوری همگام سازی LED های RGB هستند. زمانی که کارت گرافیک خود را به مادربورد مخصوص بازی ای که دارای فناوری Aura باشد وصل نمایید از شخصی سازی کامل سیستم خود لذت خواهید برد.  کارت‌ گرافیک ROG Strix RX Vega64 برای اتصال دستگاه واقعیت مجازی و نمایش همزمان، مجهز به دو درگاه HDMI ویژه می‌باشند. بنابراین همیشه می‌ توانید بدون نیاز به جابجایی کابل‌ها از تجربه واقعیت مجازی فراگیر نهایت لذت را ببرید.

Tweak II به همراه XSplit Gamecaster

GPU Tweak II با یک رابط کاربری کاملا جدید، دوباره طراحی شده است تا اورکلاکینگ ساده‌ تر و جذاب‌ تر از همیشه شود، ضمن اینکه گزینه‌ های پیشرفته آن نیز برای اورکلاکرهای حرفه‌ای حفظ شده است.

ویژگی جدید Gaming Booster با یک کلیک، از طریق حذف فرآیند های اضافی و تخصیص خودکار تمام منابع، عملکرد سیستم را به حداکثر می‌ رساند. عضویت کامل 1 ساله XSplit Gamecaster، به ارزش 99 دلار، به شما اجازه می‌ دهد از طریق منوی درون بازی، به آسانی جریان بازی خود را ضبط و پخش کنید.

این منو همچنین سرعت هسته  GPU، دما، و استفاده VRM را نشان می‌دهد، و دارای ابزار کنترلی GPU Tweak II می‌باشد، تا گیمرها بتوانند فقط با یک کلیک کارایی خود را افرایش داده و پروفایل خاص خود را انتخاب کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Rza.H
    Rza.H | ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

    داداش اشاره ای به وات مصرفی ، اوف اوف اون سرسام‌آورع ، مگر اونکه Asus ترفندی سرهم کرده بااشه ‌ و توانو متعادل کرده باشه، مثل gtx های ۱۰۰۰ اندویدیا

  • HITAK1
    HITAK1 | ۱۴ مرداد ۱۳۹۶

    اشاره ای به حجم، قدرت پردازنده و قیمتش نشده.

مطالب پیشنهادی