ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل سوم اپل واچ احتمالاً به LTE و سنسور تشخیص چهره 3D مجهز خواهد شد

بر اساس گزارشات جدید، اپل قصد دارد ساعت هوشمند بعدی خود را به فناوری LTE مجهز کند؛ در این صورت کاربران برای استفاده از شبکه های مخابراتی از همگام سازی اپل واچ با آیفون بی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

بر اساس گزارشات جدید، اپل قصد دارد ساعت هوشمند بعدی خود را به فناوری LTE مجهز کند؛ در این صورت کاربران برای استفاده از شبکه های مخابراتی از همگام سازی اپل واچ با آیفون بی نیاز شده، و می توانند مستقیماً از طریق ساعت خود پیامک ارسال کرده و یا به اینترنت متصل شوند.

البته برای بهره گیری از قابلیت های مستقل اپل واچ بعدی، کمپانی ساکن کوپرتینو با اپراتورهای موبایل در آمریکا و بعضی کشورهای دیگر وارد مذاکره شده که ممکن است همین مذاکرات موجب تأخیر در عرضه محصول مورد بحث شوند.

اینتل تأمین کننده مودم LTE برای ساعت هوشمند اپل خواهد بود

همچنین لازم به ذکر است که منابع آگاه، از تأمین مودم های LTE اپل واچ (برای اتصال به شبکه های مخابراتی) توسط اینتل خبر داده اند. در ضمن سیستم عامل «WatchOS 4» نیز پاییز امسال عرضه خواهد شد که طبق اخبار موجود، سیری نقش پررنگی در آن ایفا کرده و کارهایی مثل ارسال پیامک یا خواندن خبرهای روز را هم انجام خواهد داد.

گفتنی است بنا بر شایعات، سه مدل مختلف از اپل واچ در دست توسعه بوده که احتمالاً یک نسخه هم به سنسور تشخیص چهره 3D مجهز شده، و اپل تا پایان سال جاری میلادی از آنها رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی