ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Road Warriors؛ خروس جنگی

بعد از Hill Climb Racing 2 شاید Road Warriors متفاوت ترین عنوانی باشد که از بازی های مشابه Hill Climb Racing بتوانید تجربه کنید. یکی از ساده ترین بازی های اسمارت فون ها که ضمن سادگی، از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

بعد از Hill Climb Racing 2 شاید Road Warriors متفاوت ترین عنوانی باشد که از بازی های مشابه Hill Climb Racing بتوانید تجربه کنید. یکی از ساده ترین بازی های اسمارت فون ها که ضمن سادگی، از سخت ترین عناوین این دیوایس های دستی هم به حساب می آید و با وجود اینکه تنها یک انگشت برای انجام آن کافیست اما در دقیقه ممکن است بارها طعم شکست را بچشید.

و همینکه توسعه دهنده توانسته با تغییرات کم اما مناسب روی یکی از کلیشه ای ترین المان های گیمینگ بازیکن ها را برای مدت ها سرگرم کند به تنهایی کافیست تا Road Warriors را یکی از جذاب ترین های امسال بنامیم. بنابراین به کسانی که دل شان برای یک Side Scrolling زیبا تنگ شده، Road Warriors می تواند گزینه خوبی باشد.

سرعت با Road Warriors حرف نخست را می زند، به گونه ای که حتی بعضی جاها می توانید به خاطر چگونگی طراحی چالش ها، پرش های گوناگون و البته ریتم بالای گیم پلی ردپای عناوین پلتفرمر سرعتی را هم با این اپلیکیشن ببینید. در هر مرحله، به شما کنترل ماشینی داده شده و حالا نه تنها باید سالم به نقطه پایان برسید بلکه دشمنان را از بین ببرید.

شخصیت داستان که یک خروس است، خودش با اتومبیلی که دارد حرکت کرده و تنها وظیفه بازیکن این است تا با کلیک روی صفحه لمسی، هنگام رسیدن به مانع ها پرش کند. البته در اینجا هم می توانید با نگه داشتن انگشت تان، چرخیده و با انجام حرکات نمایشی امتیازاتی به دست بیاورید.

نکته دوم، نابود کردن بقیه ماشین ها هست. با نزدیک شدن به آن ها، یک نشانه روی اتومبیل های رقیبان قرار گذاشته می شود و حالا با کلیک روی جایی که می خواهید موشک پرتاب کنید، می توانید این ماشین ها را نابود کرده و یک قدم به موفقیت نزدیک شوید. جدا از آنکه به واسطه سکه هایی که به دست می آورید قابلیت ارتقا ماشین تان را هم دارید.

شاید از دیدگاه مکانیزم های گیم پلی فکر کنید با عنوانی به ظاهر ساده و خسته کننده به خاطر بعضی محدودیت ها مواجه هستید ولی سازنده با چاشنی کردن سرعت و موانع مختلف به محیط های گیم پلی توانسته یک تجربه جذاب را به مخاطبین هدیه بدهد. بنابراین پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید.

دانلود نسخه اندروید - دانلود نسخه iOS - کافه بازار

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • احد وصال
    احد وصال | ۱۶ مرداد ۱۳۹۶

    بازی به شدت وابسته به پرداخت های درون برنامه ای هست ..یعنی بدون پول خرج کردن همون مرحله اول رو هم نمیشه رد کرد
    این جور بازی ها به درد عمه ی خود سازنده ها می خوره خخخخ

مطالب پیشنهادی