ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین تصاویر زنده از گلکسی نوت 8 شایعات قبلی را تأیید می کنند

پس از انتشار رندرهای مختلف و مشخصات فنی گلکسی نوت 8، امروز نخستین تصاویر زنده از فبلت مورد انتظار سامسونگ در اینترنت منتشر شد که شایعات و گزارشات قبلی در ارتباط با طراحی دستگاه را ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

پس از انتشار رندرهای مختلف و مشخصات فنی گلکسی نوت 8، امروز نخستین تصاویر زنده از فبلت مورد انتظار سامسونگ در اینترنت منتشر شد که شایعات و گزارشات قبلی در ارتباط با طراحی دستگاه را تأیید می کنند.

در نگاه کلی، گلکسی نوت 8 شباهت زیادی با پرچمداران اخیر سامسونگ داشته و به جز دوربین دوگانه، قلم و گوشه های قائم تر، از نظر طراحی تفاوت چندانی با گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس ندارد.

قلم استایلوس نسبت به نسل قبل تغییر محسوسی نداشته است

در تصاویر جدید، نمایشگر همیشه روشن نوت 8 فعال بوده و به نظر عملکردی مشابه پرچمداران فعلی سامسونگ دارد. همچنین تصویری از قلم استایلوس فبلت مورد بحث نیز به صورت جداگانه منتشر شده که طبق اطلاعات قبلی، تقریباً همان قلم گلکسی نوت 7 بوده و با توانایی تشخیص 4096 سطح فشار مختلف، در زیر آب هم کار می کند.

یکی از نکات قابل توجه در طراحی نوت 8، حضور فلش و حسگر ضربان قلب بین لنز دوربین و اسکنر اثر انگشت است که احتمالاً تا حدودی مشکل برخورد انگشت با لنز دوربین (که در پرچمداران فعلی وجود دارد) را حل خواهد کرد.

گفتنی است گلکسی نوت 8 یکم شهریور ماه طی مراسمی در شهر نیویورک معرفی خواهد شد و بنا بر گزارشات، 24 شهریور به دست مشتریان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی