ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر زنده جدیدی از موبایل گوگل پیکسل 2 منتشر شد

طبق اخبار و شایعات موجود، دو موبایل گوگل در سال 2017 طراحی کاملاً متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت؛ مدل بزرگ تر که احتمالاً «پیکسل اکس ال 2» نام دارد، با ظاهری زیبا و نمایشگری بدون ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

طبق اخبار و شایعات موجود، دو موبایل گوگل در سال 2017 طراحی کاملاً متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت؛ مدل بزرگ تر که احتمالاً «پیکسل اکس ال 2» نام دارد، با ظاهری زیبا و نمایشگری بدون حاشیه عرضه می شود، در حالی که مدل استاندارد یعنی پیکسل 2 به نسل قبلی شباهت بیشتری خواهد داشت.

اوایل هفته جاری شاهد تصویر زنده ای از موبایل گوگل پیکسل 2 بودیم و امروز هم عکس های بیشتری از نمونه اولیه این دستگاه منتشر شده که اگرچه اطلاعات جدیدی را در اختیارمان نمی گذارد، اما می تواند مهر تأییدی بر شایعات قبلی باشد.

فردی که این تصاویر را منتشر کرده، می گوید پیکسل 2 خوش دست تر از مدل قبلیست و کار کردن با آن حس بهتری دارد، هرچند دلیل این موضوع را عنوان نکرد. همچنین فقدان جک 3.5 میلیمتری هدفون هم در پیکسل 2 تأیید شده است. در پشت دستگاه نیز همانند نسل قبل، سیستم فوکوس خودکار لیزری دیده می شود.

نکته دیگری که در تصاویر به چشم می خورد، کوچک تر شدن بخش شیشه ای پشت دستگاه است و حسگر اثر انگشت به بخش فلزی بدنه منتقل شده. همچنین رنگ این دستگاه به آبی تیره متمایل است، که رنگ جدیدی در موبایل های گوگل به شمار می رود. البته به خاطر شرایط نامناسب نوری، نمی توان این رنگ را تأیید کرد.

گفتنیست هنوز اطلاعات دقیقی در مورد سخت افزار موبایل های 2017 گوگل وجود ندارد، اما احتمال می رود که چیپست اسنپدراگون 836 برای نخستین بار در این دستگاه به کار گرفته شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • soheil
    soheil | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

    اوق ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی