ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از ادغام قابلیت های بیکسبی با شبکه اجتماعی لینکدین خبر می دهد

کمپانی مایکروسافت به عنوان مالک لینکدین، به تازگی از ادغام دستیار صوتی هوشمند اختصاصی سامسونگ با شبکه اجتماعی حرفه ای خود خبر داده و اعلام کرده این همکاری، در راستای ارائه خدمات بهتر به کاربران ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۵

کمپانی مایکروسافت به عنوان مالک لینکدین، به تازگی از ادغام دستیار صوتی هوشمند اختصاصی سامسونگ با شبکه اجتماعی حرفه ای خود خبر داده و اعلام کرده این همکاری، در راستای ارائه خدمات بهتر به کاربران صورت گرفته است.

با همگام سازی جدید، کاربران موبایل های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس (که در حال حاضر تنها دستگاه های مجهز به بیکسبی هستند) پیش از جلسات کاری، اطلاعاتی را درباره شرکت کنندگان در جلسه از قبیل ارتباطات مشترک و پیشینه فعالیت ها دریافت کرده و با دید بهتری وارد مذاکره خواهند شد.

با سوایپ به راست در بیکسبی به تقویم لینکدین دسترسی خواهید یافت

علاوه بر این پس از برقراری ارتباط میان دستیار هوشمند و حساب کاربری لینکدین، کاربران می توانند با سوایپ به راست در اپلیکیشن بیکسبی، تقویم لینکدین را برای اطلاع از قرار ملاقات های خود مشاهده کرده و بدون نیاز به باز کردن اپلیکیشن، از جدیدترین اخبار و اطلاعات حرفه ای آگاه شوند.

همچنین لازم به اشاره است که حالا بیکسبی، فهرستی از افرادی که پیش از این به صورت حضوری ملاقات کرده اید را نیز تهیه کرده، و برای تسهیل ارتباط و ارسال پیام از آن استفاده می کند.

گفتنی است شبکه اجتماعی لینکدین پیش از این با کورتانا و سیری نیز همکاری کرده که در کورتانا، برای نمایش اطلاعات نیازی به نصب اپلیکیشن شبکه اجتماعی نیست و عملکردهای محدودی در اختیار کاربر قرار می گیرد، و ارتباط لینکدین با سیری نیز به ارسال پیام از طریق فرمان های صوتی خلاصه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

    بنظر من بهتره مثل بقیه سرویس های سامسونگی که معادل دوم گوگلی و حتی مایکروسافتی یا موارد قدرتمند دیگه مثل سرویس موسیقی ،فیلم و یا چت دارن، و فقط به زور رو گوشی ها نصب میشن و کاربرارو اذیت میکنن

    باید بهشون بی توجهی کرد و ایزوله اش کرد تا مثل اس ویس و بقیه سرویسای سامسونگی تو همون حاشیه از بین برن....

مطالب پیشنهادی