ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فاکسکان به دنبال ساخت مرکز R&D برای ماشین های خودران در میشیگان

به گزارش نشریه صبح جنوب چین گروه تکنولوژی فاکسکان که شاید بسیاری با نام تولیدکننده آیفون می شناسندش  اعلام کرده که می خواهد یک مرکز توسعه و تحقیق چند میلیارد دلاری اختصاصی برای ماشین های ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

به گزارش نشریه صبح جنوب چین گروه تکنولوژی فاکسکان که شاید بسیاری با نام تولیدکننده آیفون می شناسندش  اعلام کرده که می خواهد یک مرکز توسعه و تحقیق چند میلیارد دلاری اختصاصی برای ماشین های خودران را در میشیگان آمریکا تاسیس کند.

اعلام این خبر چند روز بعد از آن صورت می گیرد که شرکت مذکور از ساخت یک تاسیسات ده میلیارد دلاری برای تولید نمایشگرهای LCD در ویسکانسین آمریکا خبر داد و وعده داد که ۱۳ هزار نفر در این کارخانه مشغول به کار خواهند شد.

به گفته Terry Gou بنیانگذار فاکسکان توسعه ماشین های خودران در آمریکا در سطح پیشرفته تری نسبت به چین قرار دارد. او ادامه داد: من در کنار تکنولوژی هدایت خودکار به مقوله هوش مصنوعی و یادگیری عمیق نیز علاقمند هستم.

انتظار می رود که این کمپانی تایوانی با رقابت سختی از سوی دیگر شرکت های مستقر در میشیگان رروبرو شود چراکه این ایالت مقر نام های بزرگ دیگری چون جنرال موتورز، فورد و کرایسلر هم هست. از طرفی برخی خودروسازان ژاپنی نظیر مزدا و تویوتا نیز از همکاری شان با یکدیگر برای احداث کارخانه ای به ارزش ۱.۶ میلیارد دلار در خاک آمریکا خبر دادند.

اما در  باب تکنولوژی ماشین های خودران باید بگوییم که هم اکنون شرکت هایی نظیر آلفابت و اوبر دست بالاتر را در این صنعت دارند و به پیشرفت های خوبی هم در آن دست یافته اند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

    علارقم سم پاشی های رسانه های چپ و گلوبالیست. ترامپ داره به همه وعده هاش عمل میکنه

مطالب پیشنهادی