ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن کیبورد سامسونگ در گوگل پلی منتشر شد

اگر از صاحبان دیوایس های گلکسی اس ۸ یا اس ۸ پلاس هستید حتما خوشحال می شوید اگر بدانید که اپ کیبورد جدید سامسونگ ساعاتی پیش در گوگل پلی منتشر شده است. دسترسی به کیبورد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۱۵

اگر از صاحبان دیوایس های گلکسی اس ۸ یا اس ۸ پلاس هستید حتما خوشحال می شوید اگر بدانید که اپ کیبورد جدید سامسونگ ساعاتی پیش در گوگل پلی منتشر شده است. دسترسی به کیبورد در پلی استور به این معناست که حالا آپدیت های آن راحت تر و سریع تر به دست تان می رسند.

این موضوع می تواند به این معنا هم باشد که این کیبورد در آینده احتمالا روی دستگاه های غیر سامسونگ هم نصب بشود، کاری که بعضی از سازندگان تلفن های هوشمند اندرویدی قبلا آن را انجام داده بودند.

اما تا این لحظه فقط صاحبان آخرین پرچمدارهای سامسونگ می توانند از مزایای این کیبورد استفاده نمایند. به احتمال زیاد گلکسی نوت ۸ هم یکی از دیوایس های سامسونگ خواهد بود که از همان ابتدای عرضه از کیبورد جدید این کمپانی پشتیبانی به عمل می آورد.

سامسونگ در آخرین نسخه کیبورد تنها بعضی خصوصیات آن را ارتقاء داده و شاهد تغییر بزرگی نیستید. اما در به روز رسانی های قبلی امکان تغییر ابعاد کیبورد و دسترسی به علامت های بیشتر استفاده شده از طریق نگه داشتن انگشت روی نقطه را برای کاربران فراهم کرده بود.

با این اوصاف اگر اس ۸ یا اس ۸ پلاس دارید، شاید بد نباشد که همین حالا به پلی استور مراجعه کرده و به روز بودن اپلیکیشن کیبوردتان را بررسی کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

    کسی میدونه چرا هیچکدوم از برنامه های سامسونگ که روی پلی استور هست روی نکسوز نصب نمیشه؟ الان این کیبورد روی نکسوز من نصب نمیشه!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی