ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه بتای جدید Outlook.com به طور محدود منتشر شد

مایکروسافت از امروز انتشار نسخه بتای جدید آتلوک دات کام را آغاز کرده است. برای دسترسی به آن لازم است که از مرورگرهای دسکتاپ وارد وبسایت آتلوک شده و روی گزینه try the beta کلیک ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

مایکروسافت از امروز انتشار نسخه بتای جدید آتلوک دات کام را آغاز کرده است. برای دسترسی به آن لازم است که از مرورگرهای دسکتاپ وارد وبسایت آتلوک شده و روی گزینه try the beta کلیک کنید.

بتای جدید آتلوک فعلا برای جمع محدودی از کاربران منتشر شده، اما مایکروسافت وعده داده که طی هفته های آینده تمام کاربران این سرویس از سراسر دنیا به آن دسترسی خواهند داشت.

در نسخه بتای آتلوک تغییرات مهمی صورت گرفته که از جمله آن ها می توان به ارتقای طراحی صفحه مکالمات اشاره کرد. همچنین در این نسخه امکان خواندن و پیوست کردن فایل ها به مراتب سریع تر و کم دردسر تر شده است.

یکی دیگر از تغییرات آتلوک، تغییر محل قرارگیری فیلد جستجوست که حالا از کناره ها به بالای اینباکس منتقل شده و می تواند در ایمیل ها و مخاطبین به جستجو بپردازد. در نسخه جدید آتلوک دات کام امکان تماشای پیش نمایش فایل ها و تصاویر در فهرست مکالمات هم فراهم شده، و به لطف قابلیت افزودن افراد به علاقه مندی ها می توانید سریع تر از گذشته به آن ها دسترسی داشته باشید.

نسخه بتای آتلوک امکان ارسال اموجی و تصاویر GIF را هم به قابلیت هایش اضافه کرده، و با امکانات هوشمندی مثل امکان تگ کردن رستوران ها، اطلاعات پرواز یا نتایج بازی های تیم های ورزشی در تلاش بوده که محتوای ایمیل های رد و بدل شده در این سرویس را غنی تر از گذشته نماید.

مواردی که گفتیم فقط بخشی از قابلیت هایی بودند که به وبسایت آتلوک دات کام می آیند. مایکروسافت قرار است که طی ماه های آینده بخش های تقویم و People این سرویس را هم با قابلیت هایی جدید به روز رسانی کند.

مایکروسافت اعلام کرده که پس از دریافت بازخوردهای کافی از این نسخه بتا، بهترین قابلیت های آن را به نسخه پایدار آتلوک دات کام اضافه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی