ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 8 در هشت رنگ مختلف عرضه خواهد شد

دو هفته بیشتر تا معرفی رسمی گلکسی نوت 8 باقی نمانده، ولی به طور غیر رسمی با تمام جزئیات فنی و ظاهری این موبایل آشنا شده ایم. پس از انتشار تصاویر پس زمینه اصلی فبلت ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

دو هفته بیشتر تا معرفی رسمی گلکسی نوت 8 باقی نمانده، ولی به طور غیر رسمی با تمام جزئیات فنی و ظاهری این موبایل آشنا شده ایم. پس از انتشار تصاویر پس زمینه اصلی فبلت پرچمدار سامسونگ، امروز شاهد تصویری هستیم که رنگ بندی نهایی این دستگاه را نشان می دهد.

بر اساس این عکس، سامسونگ هشت رنگ مختلف را برای گلکسی نوت 8 در نظر گرفته، اما مشخص نیست که آیا همگی آنها در زمان رونمایی رسمی عرضه می شوند یا خیر. همچون گلکسی اس 8، پنل جلوی تمامی مدل های نوت 8 هم مشکی خواهد بود.

اگر اطلاعات این تصویر صحت داشته باشد، باید منتظر عرضه گلکسی نوت 8 در رنگ های مشکی نیمه شب (Midnight Black)، طلایی، نقره ای آرکتیک (Arctic Silver)، ارغوانی خاکی (Orchid Gray)، آبی مرجانی (Coral Blue)، آبی تیره، صورتی، و آبی اعماق دریا (Deep Sea Blue) باشیم.

احتمالاً تمام رنگ ها در زمان معرفی موجود نخواهند بود

البته احتمالاً همچون پرچمداران قبلی، رنگ بندی اولیه محدود خواهد بود و سپس طی ماه های آتی، به تدریج رنگ های جدید به این مجموعه اضافه می شوند. طرفداران سامسونگ با پنج رنگ نخست آشنایی کامل دارند، اما سه رنگ دیگر یعنی آبی تیره، صورتی و آبی اعماق دریا هنوز در پرچمداران امسال این کمپانی مشاهده نشده.

گفتنیست سامسونگ رویداد خبری «آنپکد» را در تاریخ 23 اوت (یکم شهریور ماه) در شهر نیویورک برای معرفی رسمی گلکسی نوت 8 تدارک دیده است. این فبلت، نخستین پرچمدار سامسونگ با دوربین دوگانه خواهد بود و با وجود نمایشگر 6.3 اینچی، از زبان طراحی مشابه گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن بهره می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • soheil
    soheil | ۱۹ مرداد ۱۳۹۶

    چرا حاشیه دوربین همش اینقدر زیاد و مشکیه

  • javad0098
    javad0098 | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

    رنگ ابی تیره اوففففف
    عجب چیزی بشه من که اون رنگ رو خریدارم اگر توی خوار میانه بیاد نکه مثل اس 8 فقط سه رنگش بیاد و ابیش درست و حسابی نیاد

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

    اگه عالی باشه حتما می خرم

مطالب پیشنهادی