ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک با پلتفرم جدید Watch به مصاف یوتوب می رود

فیسبوک ساعاتی پیش از راه اندازی پلتفرم جدیدی خبر داد که می تواند برای یوتوب رقیب قدرتمندی ظاهر شود. این پلتفرم Watch نام دارد و قرار است که به زودی هم از طریق دسکتاپ، هم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

فیسبوک ساعاتی پیش از راه اندازی پلتفرم جدیدی خبر داد که می تواند برای یوتوب رقیب قدرتمندی ظاهر شود. این پلتفرم Watch نام دارد و قرار است که به زودی هم از طریق دسکتاپ، هم موبایل و اپلیکیشن های اسمارت TV در دسترس کاربران قرار بگیرد.

درست مثل یوتوب پلتفرم واچ هم تولید کنندگان محتوا را هدف گرفته، و ناشرانی که می خواهند این محتوا را برای جامعه ای فعال از مخاطبین به نمایش بگذارند. به گفته فیسبوک واچ محتوای گسترده ای را در بر خواهد گرفت، از فیلم های جدی تا کمدی و حتی نمایش زنده مسابقات ورزشی.

مضاف بر این بعضی از شوهای به نمایش درآمده در این پلتفرم مستقیما توسط خود فیسبوک سرمایه گذاری می شوند که از جمله آن ها می توان به برنامه سریالی Returning the Favor، ساخته Mike Rowe اشاره کرد. اما به طور خلاصه وار می توان گفت که محتوای واچ شامل موارد زیر خواهند بود:

  • نمایش های زنده ای که مستقیما با طرفداران ارتباط برقرار می کنند
  • نمایش هایی که جوامع مختلف و طرفداران را درگیر خود می کنند
  • نمایش هایی که از داستان سرایی پیرویی کرده و تم مشخصی دارند
  • رویدادهای زنده ای که موجب گردهمایی جوامع مختلف می شوند

به گفته فیسبوک پلتفرم واچ و بخش Shows آن به زودی در اختیار جمع کوچکی از کاربران آمریکایی قرار می گیرد، اما کاربران کشورهای دیگر هم به مرور زمان به آن دسترسی پیدا می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی