ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

والت دیزنی به جمع آوری غیر قانونی اطلاعات کودکان متهم شده است

کمپانی والت دیزنی که عمده شهرت خود را مدیون ساخت انیمیشن های جذاب برای کودکان است، حالا به زیر پا گذاشتن قانون حفاظت از حریم شخصی آنلاین کودکان یا COPPA متهم شده است. گفته شده ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

کمپانی والت دیزنی که عمده شهرت خود را مدیون ساخت انیمیشن های جذاب برای کودکان است، حالا به زیر پا گذاشتن قانون حفاظت از حریم شخصی آنلاین کودکان یا COPPA متهم شده است.

گفته شده والت دیزنی از طریق ۴۲ اپلیکیشن خود که مخصوص کودکان و نوجوانان توسعه یافته، اطلاعات آن ها را جمع آوری کرده و به طور غیر قانونی در اختیار سازمان های تبلیغاتی قرار داده تا از آن ها استفاده کنند.

این اپلیکیشن ها جدا از اطلاعات، فعالیت های آنلاین فرد را هم زیر نظر گرفته اند و والت دیزنی آن ها را به سازمان های تبلیغاتی فروخته است. قانون حفاظت از حریم شخصی آنلاین کودکان سال ۱۹۹۹ به تصویب رسید و در آن تاکید شده که برای جمع آوری اطلاعات شخصی از افراد زیر ۱۳ سال، باید رضایت والدین کسب شود.

شرکت های بسیاری نظیر Path، یلپ، Genesis Toys و حتی زیرشاخه های شرکت دیزنی به خاطر نقض این قانون مورد مواخذه قرار گرفته اند.

در بیانیه ای اما دیزنی از برنامه های خود حمایت کرده و گفته که شکایت مطرح شده یک برداشت اشتباه از قواعد و اصول COPPA بوده است و در دادگاه از این موضوع دفاع خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی