ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آپدیت شماره ۵.۰ پلی استیشن ۴ تا چند هفته دیگر از راه می رسد

سونی قرار است به زودی آپدیت بعدی پلی استیشن ۴ را عرضه کند و گویا این به روزرسانی بزرگ تغییراتی عمده را به همراه می آورد که بیشترین بهره از آن را دارندگان پلی استیشن ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

سونی قرار است به زودی آپدیت بعدی پلی استیشن ۴ را عرضه کند و گویا این به روزرسانی بزرگ تغییراتی عمده را به همراه می آورد که بیشترین بهره از آن را دارندگان پلی استیشن ۴ پرو می برند.

طبق اطلاعات استخراج شده، دارندگان پلی استیشن ۴ پرو پس از این آپدیت قابلیت آن را خواهند داشت تا ویدیوی بازی خود را به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه از طریق توییچ، استریم کنند. البته که پی سی گیمرها از سال ها قبل چنین امکانی را داشتند ولی این موضوع برای کنسول ها قدمی رو به جلو محسوب می شود.

البته قابلیت های دیگر این به روز رسانی برای همه دارندگان پلی استیشن ۴ است و در انحصار ورژن پرو نیست. اگر از یک پلی استیشن به صورت خانوادگی استفاده می کنید، می توانید چند اکانت برای افراد بزرگسال داشته باشید و برای فرزندان یا خواهر و برادر کوچکتر خود محدودیت هایی قرار دهید. حتی می توانید درجه های مختلفی از محدودیت را برای افراد مختلف مشخص کنید.

از این پس نه تنها فقط اکانت بازی سازها و افراد شناخته شده، بلکه اکانت همه را می توانید دنبال کنید. و اگر از رفتن به منوی اصلی برای دیدن اعلان ها خسته شده اید، حالا همه این اطلاعات در Quick Menu در دسترستان قرار می گیرد.

البته هنوز مشخص نیست که آپدیت شماره ۵.۰ چه زمانی ارائه می شود ولی سونی از دو-سه هفته پیش نسخه بتای آن را در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار داده و احتمالا تا چند هفته دیگر شاهد عرضه عمومی آن باشیم.

همچنین گفته شده که همزمان با این آپدیت، اپ پلی استیشن روی موبایل هم به طور کلی تغییر خواهد کرد و به روزرسانی اساسی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • iMori
    iMori | ۱۹ مرداد ۱۳۹۶

    اینکه قابلیت وصل شدن بلوتوث به همه اسپیکر های بلوتوثی رو نداره خیلی بده معلوم نیست کی میخواد باز کنه و بشه هر اسپیکر بلوتوثی بهش وصل بشه!!!

مطالب پیشنهادی