ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مبارزه با فیشینگ جیمیل iOS
نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Gmail در iOS به کاربر بابت مشاهده لینک های فیشینگ هشدار می دهد

چند ماه قبل و پس از وقوع حملات گسترده فیشینگ، گوگل قابلیت ضد فیشینگ جدید خود را برای کاربران Gmail در سیستم عامل اندروید معرفی کرد. حالا این قابلیت در اختیار کاربران سیستم عامل iOS نیز قرار خواهد ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

چند ماه قبل و پس از وقوع حملات گسترده فیشینگ، گوگل قابلیت ضد فیشینگ جدید خود را برای کاربران Gmail در سیستم عامل اندروید معرفی کرد. حالا این قابلیت در اختیار کاربران سیستم عامل iOS نیز قرار خواهد گرفت.

از حدود دو هفته دیگر، کاربران اپلیکیشن Gmail در گجت های اپلی با تپ بر روی لینک های مشکوک هشداری را در خصوص ورود به دامنه ای نا مطمئن و احتمال گرفتار شدن در دام فیشینگ مشاهده خواهند کرد.

البته کاربر در صورت تمایل همچنان می تواند لینک مذکور را مشاهده نماید، اما در این حالت نیز قبل ورود با هشداری مواجه می شود که به او اعلام می دارد در حال بازدید از یک سایت با محتوای جعلی و تقلبی است.

البته می بایست به یاد داشته باشید که این اخطارها تنها در هنگام کار با اپلیکیشن Gmail ظاهر خواهند شد، در حالی که هر کاربری می بایست در هنگام مرور وب از هر درگاه دیگری نیز مراقب سایت های مشکوک و خطرناک باشد تا در دام باج خواهی زورگیران اینترنتی یا شیادان کلاهبرداران مجازی نیوفتد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی