ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بدنه آیفون 8
تکنولوژی

ظاهراً طراحی بدنه پشتی آیفون 8 هنوز نهایی نشده است

به نظر می رسد طراحان اپل هنوز در برزخ میان استفاده از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر و یا انتقال آن به بدنه پشتی باقی مانده اند. همین مسئله سبب شده تا تصاویر و ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

به نظر می رسد طراحان اپل هنوز در برزخ میان استفاده از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر و یا انتقال آن به بدنه پشتی باقی مانده اند. همین مسئله سبب شده تا تصاویر و ماکت های منتشر شده از لحاظ طراحی بدنه پشتی با یکدیگر متفاوت باشند.

تحلیلگر مشهور مینگ چی کو باور دارد که آیفون 7s و 7s پلاس در وقت مقرر خود در ماه سپتامبر رونمایی خواهند شد، اما به نظر می رسد به دلیل اشکالات فنی مرتبط با سنسور اثر انگشت می بایست انتظار تاخیر عرضه آیفون 8 را داشته باشیم.

احتمالاً آیفون 8 آبان ماه عرضه شود

امروز منبعی کره ای در زنجیره تامین قطعات اولیه آیفون ها مدعی شده که به دلیل همین مشکلات است که طراحی بدنه پشتی آیفون های جدید هنوز نهایی نشده و کمپانی های همکار همچنان منتظر تصمیم آخر اپل در این خصوص هستند.

برخی کارشناسان بر این باورند که اپل دو راه بیشتر ندارد. یا این که سنسور اثر انگشت را همانند رقیب کره ای خود سامسونگ به بدنه پشتی پرچمدارش منتقل نماید. یا این که به فناوری تشخیص چهره سه بعدی خود اطمینان کرده و سنسور مذکور را به طور کامل حذف نماید.

همین تاخیرها سبب شده تا گمانه زنی ها برای تاریخ معرفی آیفون با نمایشگر OLED از شهریور ماه به آبان ماه منتقل شود.

البته این همه مشکل نیست. گفته می شود اپل همچنان در تامین تعداد مورد نیاز از نمایشگرهای OLED برای آیفون 8 مشکل دارد. شنیده شده که به دلایلی تاسیسات تولید سامسونگ نمی توانند با تمام ظرفیت خود کار کنند، در حالی که شرکت کره ای اصلی ترین تامین کننده پنل های نمایشگر برای نسل بعد آیفون های اپل است.

از شواهد امر چنین برمی آید که تیم کوک و همکارانش سخت ترین سال را از لحاظ آماده سازی مقدمات معرفی یک آیفون جدید می گذرانند. باید تا شهریور ماه و رویداد اختصاصی اپل منتظر ماند و دید در دهمین سالگرد عرضه آیفون ها تیم کوک می تواند بار دیگر هواداران را شگفت زده کند یا نه.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Morteza
    Morteza | ۲۱ مرداد ۱۳۹۶

    دیوونه فینگر پرینتشم???

  • مهدی خوانساری
    مهدی خوانساری | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶

    عمرا آیو لبه هاشو تیز کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی