ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر فاش شده Moto X4 آن را از تمام زوایا به نمایش می گذارند

موتورولا امسال چندین مدل از اسمارت فون های جدیدش را روانه بازار کرده، اما یکی از مدل هایی که هنوز انتشار نیافته Moto X4 نام دارد که حدودا دو هفته تا معرفی رسمی آن در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

موتورولا امسال چندین مدل از اسمارت فون های جدیدش را روانه بازار کرده، اما یکی از مدل هایی که هنوز انتشار نیافته Moto X4 نام دارد که حدودا دو هفته تا معرفی رسمی آن در کشور برزیل فاصله داریم. موتو ایکس 4 قرار است که فردای مراسم رونمایی رسمی از گلکسی نوت 8 سامسونگ به مردم و رسانه ها معرفی شده و در تعداد محدود روانه بازار گردد.

شایعات قبلی نشان دادند که موتو ایکس 4 خصوصیات یک اسمارت فون میان رده تا پرچمدار اندرویدی را خواهد داشت. همچنین وجود دوربین دوگانه هم از دیگر خصوصیاتی بود که در مورد این اسمارت فون تأیید شد.

اما امروز و همزمان با دریافت گواهی تأیید از سازمان تنظیم ارتباطات کشور برزیل، تعدادی عکس جدید از موتو ایکس 4 فاش شده که آن را از زوایای مختلف به خوبی نشان می دهند. با نگاهی به این تصاویر می توان دریافت که پشتیبانی از دو پورت یو اس بی نوع C و جک صدای 3.5 میلی متری، در کنار پشتیبانی از دو سیم کارت و حسگر اثر انگشت زیر دکمه هوم از خصوصیات موبایل آینده موتورولا هستند.

طبق گزارشات قبلی موتو ایکس 4 از پردازنده اسنپدراگون 660 به عنوان قلب تپنده بهره می گیرد و دوربین دو گانه 13 مگاپیکسلی در پشت بدنه، باتری 3000 میلی آمپری، 4 گیگابایت رم و حافظه 64 گیگابایتی قابل گسترش از جمله خصوصیات برجسته فنی آن به حساب می آیند.

شایعات حاکی از آنند که موتو ایکس 4 دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با ضریب گشودگی  f/1.7 خواهد بود. در ادامه می توانید تصاویر فاش شده را مشاهده نمایید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • moein
    moein | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶

    خوشگله

مطالب پیشنهادی