ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه بتای مرورگر سامسونگ حالا با تعداد بیشتری از دیوایس های اندروید سازگاری دارد

اگر چه سامسونگ همواره به خاطر محصولات نرم افزاری اش مورد انتقاد قرار می گرفته، اما یکی از اپلیکیشن های این شرکت همیشه با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده و آن هم چیزی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

اگر چه سامسونگ همواره به خاطر محصولات نرم افزاری اش مورد انتقاد قرار می گرفته، اما یکی از اپلیکیشن های این شرکت همیشه با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده و آن هم چیزی نبوده جز Samsung Internet؛ مرورگر پیش فرض دیوایس های گلکسی که به لطف قابلیت هایی مثل پشتیبانی از افزونه ها و ابزار ضد تبلیغات خود را به عنوان رقیبی شایسته برای مرورگر گوگل کروم مطرح کرده است.

از جمله قابلیت های جدید می توان به حالت کنتراست بالا برای مطالعه آسان اشاره کرد

از آنجا که مرورگر مذکور توسط سامسونگ توسعه یافته، تا مدتی فقط دیوایس های ساخته این شرکت از اپلیکیشن پشتیبانی به عمل می آوردند. اما اوضاع از ماه مارس سال گذشته و انتشار نسخه بتای این مرورگر برای دیوایس های نکسوس گوگل تغییر کرد. حالا هم نوبت به آن رسیده که تمام گجت هایی که رویشان اندروید 5.0 لالی پاپ نصب شده بتوانند آن را اجرا نمایند.

در حالی که پشتیبانی از دستگاه های غیر سامسونگ فقط به نسخه بتا اضافه شده، ولی بعید نیست که این پشتیبانی در آینده نزدیک به نسخه پایدار اپلیکیشن هم اضافه بشود.

اما گسترش پشتیبانی از گجت های اندروید تنها قابلیت نسخه بتای 6.2 مرورگر سامسونگ نبوده است. در این نسخه شاهد قابلیت های جدیدی هم هستید که از جمله آن ها می توان به حالت کنتراست بالا برای مطالعه آسان، کنترل دیوایس های بلوتوثی از درون مرورگر، پشتیبانی از WebVR برای هدست گوگل کاردبورد و در نهایت ارتقای موتور رندرینگ کرومیوم برای بارگذاری بهتر صفحات اینترنتی اشاره کرد.

آخرین نسخه بتای مرورگر سامسونگ را می توانید از این لینک دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی