ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ به سوی مرگ

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Knights of the Frozen Throne

این روزها خیلی از توسعه دهندگان از المان های بازی های کارتی برای توسعه عناوین شان استفاده می کنند و این اتفاق بیش از آنکه به Clash Royale ربط داشته باشد، به خاطر موفقیت های فراوان Hearthstone است. ساخته معروف بلیزارد کاری کرد تا حتی کمپانی های بزرگ به فکر ساخت بازی های مشابه بیافتند و بعد از عرضه The Elder Scrolls Legend از سوی بتسدا، گزارشات نشان می دهند کمپانی والو هم می خواهد عنوانی کارتی با شخصیت های Dota 2 بسازد.

از ماه پیش زمزمه هایی به گوش می رسید که بلیزارد خواهان عرضه یک بسته الحاقی عظیم برای هارت استون است و بالاخره ساعاتی پیش این اکسپنشن به اسم Knights of the Frozen Throne منتشر شد؛ بسته الحاقی که همانگونه که اسمش نشان می دهد، لیچ کینگ محبوب را وارد گود رقابت ها کرده و اکنون با 135 کارت جدید می توانید با بقیه بازیکن ها رقابت کنید.

دانلود نسخه اندروید - دانلود نسخه iOS

Hazy Race

بعد از مدت ها کچ اپ توانست در فاصله زمانی کمی دو عنوان سرگرم کننده و جذاب را عرضه کند. پس از Space Frontier حالا نوبت به Hazy Race رسیده تا برای ساعت ها سرگرم تان نماید. عنوانی که به خاطر گیم پلی ساده، گرافیک اتمسفریک و البته طراحی جالب مرحله ها حتی می تواند بهترین ساخته امسال فرانسوی ها لقب بگیرد. در اینجا باید با کلیک روی صفحه لمسی سعی کنید به سکوهای بالاتر بروید؛ هنگامی که شخصیت داستان نزدیک سکوها شد، روی اسمارت فون ضربه زده و فرود بیایید.

دانلود نسخه اندروید - دانلود نسخه iOS

Titanfall: Assault

با وجود اینکه بازخوردهای نسخه سافت لانچ [عرضه محدود برای بعضی منطقه ها] Titanfall: Assault امیدوار کننده نبودند و نهایت انتظار یک کلون صرفا «خوب» از کلش رویال را داشتیم ولی انگار کمپانی Nexon با تجربه های زیادش توانسته غافل گیرمان کند؛ ورژن اسمارت فون های تایتان فال چیزی بیشتر از یک کلون از کلش رویال بوده و با المان های سرگرم کننده اش می تواند ساعت ها بازیکن ها را پای خود بکشاند.

در اینجا بیش از حمله می توانید کارت های خود را بین سربازان یا ربات ها انتخاب نموده و سپس طی جنگ های تن به تن و همزمان به رقابت با بقیه بازیکن ها بپردازید. هدف شما هم این است تا سه نقطه از نقشه که مشخص شده را به دست آورید یا منطقه اصلی رقیب را نابود کنید. اگر دل تان می خواهد تایتان ها را حالا روی تلفن های هوشمند کنترل کنید، Titanfall: Assault بهترین گزینه لیست برای شما است.

دانلود نسخه اندروید - دانلود نسخه iOS

Combat Squad

برای اینکه نسبت به تجربه Combat Squad هیجان زده باشیم تنها یک دلیل کفایت می کند؛ تیم پشت ساخت بازی همان توسعه دهنده پیشین کانتر استرایک است. انگار آن ها هم از کلون های بی شمار و بی کیفیت [البته نه همه] این عنوان معروف رایانه های شخصی برای تلفن های هوشمند خسته شدند و تصمیم گرفتند خودشان دست به کار بشوند تا یک تجربه فراموش نشدنی از کانتر استرایک را به دارندگان تلفن های هوشمند هدیه بدهند.

Combat Squad یک شوتر اول شخص سریع و تاکتیکی بوده و در اینجا دو تیم به رقابت با یکدیگر می پردازند. یکی از جذاب ترین المان های ساخته A-33 نسبت به رقیبان را باید حالت های گوناگون گیم پلی و نقشه های مختلفش بنامیم که به واسطه آن ها می توانید تا مدت ها خودتان را سرگرم کنید. اگر Guns of Boom [بررسی دیجیاتو] را انجام داده اید و خواهان یک FPS متفاوت با حال و هوای کانتر هستید، Combat Squad مناسب تان خواهد بود.

دانلود نسخه اندروید - دانلود نسخه iOS

Ring Toss & World Tour

Titanfall: Assault تنها نماینده Nexon در لیست نیست و این کمپانی در هفته گذشته، یکی از نوستالژیک ترین اپلیکیشن های تلفن های هوشمند را عرضه کرد. Ring Toss های آبی را به یاد دارید؟ همان وسیله هایی کوچکی که درون شان پر از آب بود و حالا باید به کمک فشار هوا، حلقه ها را به نقطه های خواسته شده می فرستادید. Nexon با استفاده از ویژگی های همین بازی نوستالژی فیزیکی Ring Toss & World Tour را ساخته و مشابه آن، طی مرحله های مختلف وظیفه دارید حلقه ها به درون میله ها بفرستید. اگر می خواهید خاطرات کودکی تان را مرور کنید، ساخته Nexon می تواند جذاب باشد.

دانلود نسخه اندروید - دانلود نسخه iOS

Into The Dead 2

ادامه Into The Dead خیلی ناگهانی عرضه شد و با وجود اینکه چند روز پیش از انتشار، توسعه دهنده تیزری مرموز از پروژه بعدی اش را منتشر کرد ولی باز هم انتظار نداشتیم فاصله عرضه بین Into The Dead 2 و ویدیو این قدر کوتاه باشد. اما خوب، Into The Dead 2 اینجاست و استودیوی PikPok با تغییرات مثبت روی همان فرمول پیشین توانسته یک آخرالزمانی اتمسفریک را به تلفن های هوشمند بیاورد.

مشابه قسمت پیشین، Into The Dead 2 هم یک اکشن اول شخص با المان های سبک رانر بوده و بنابراین در مرحله های مختلف باید ضمن کشتن زامبی ها مراقب باشید تا طعمه آن ها نشوید. جدا از آنکه با استفاده از آیتم هایی که در محیط و هنگام دویدن پیدا می کنید، می توانید خود را ارتقا دهید. Into The Dead 2 به صورت سافت لانچ فعلا برای استرالیا عرضه گشته و بد نیست بدانید نسخه پیشین که سال 2012 انتشار یافت، نزدیک به 100 میلیون بار دانلود شد.

دانلود نسخه iOS

Motorsport Manager 2

قسمت نخست Motorsport Manager با ویژگی های فراوانش نه فقط یکی از سرگرم کننده ترین عناوین تلفن های هوشمند با محوریت ریسینگ، بلکه از بهترین بازی های مدیریتی بود که می توانست یکی از شبیه سازترین تجربه ممکن را برای بازیکن ها به ارمغان بیاورد. بعد از عرضه نسخه iOS، چند روز پیش ورژن اندروید قسمت دوم انتشار یافت تا دارندگان دیوایس اندرویدی هم طعم مدیریت یک مجموعه مسابقه ای را بچشند؛ با Motorsport Manager 2 از صفر شروع کنید و با پیشرفت مجموعه خود و ماشین هایتان سعی نمایید تمام جام ها را به دست بیاورید.

دانلود نسخه اندروید - دانلود نسخه iOS

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • loganlegend
    loganlegend | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶

    به سوی مرگ یا به سوی باگ؟

  • hosss021
    hosss021 | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶

    بازی combat squad نیاز ب فیلنرشکن داره .
    جهت اطلاع دوستان که ضدحال نخورند.

  • احد وصال
    احد وصال | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶

    باید اضافه کنم  Hazy Race موسیقی فوقالعاده ای هم داره ..با هدفون گوش بدید

مطالب پیشنهادی