ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندروید O احتمالاً ۳۰ مرداد ماه از راه می‌رسد

هنوز هم گزارش‌ها از زمان عرضه اندروید O چندان دقیق نیستند. با این حال به نظر می‌رسد که گوگل تصمیم دارد در ماه آگوست این نسخه از سیستم عامل اندروید را به شکل نهایی شده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

هنوز هم گزارش‌ها از زمان عرضه اندروید O چندان دقیق نیستند. با این حال به نظر می‌رسد که گوگل تصمیم دارد در ماه آگوست این نسخه از سیستم عامل اندروید را به شکل نهایی شده به دست کاربران برساند اما هنوز هم مشخص نیست که غول جستجو دقیقاً در چه روز قصد انجام چنین کاری را دارد.

«دیوید روداک» از وب سایت «اندروید پلیس» می‌نویسد که با توجه به اطلاعاتی قابل استنادی که از داخل شرکت گوگل به دست آورده، اینطور به نظر می‌رسد که غول جستجو تصمیم دارد در روز ۲۱ آگوست - ۳۰ مرداد نام نهایی اندروید O را بیان کند.

چند درصد از کاربران قابلیت دریافت اندروید ۸ را در روز عرضه دارند؟

این در حالیست که «اوان بلس»، خبر می‌دهد که اندروید O نیز در همان حوالی ۲۱ آگوست و در همان هفته پس از آن روز (۲۱ آگوست دوشنبه و اولین روز کاری هفته است) عرضه خواهد شد. به هر حال می دانیم که احتمالاً در اواخر مرداد ماه تا اوایل شهریور ماه، گوگل می‌خواهد اندروید O را معرفی کند. اما سوال مهم تر اینجاست که چه کاربرانی آن را دریافت خواهند کرد؟ احتمالاً خودتان پاسخ را می‌دانید: کاربران پیکسل و نکسوس که درصد بسیار کوچکی از اکوسیستم اندروید را تشکیل می‌دهند.

با این حال روند عرضه نسخه‌های جدید اندروید از سوی شرکت‌های تولید کننده موبایل نیز در سال‌های اخیر افزایش اندکی داشته و باید انتظار داشت تا چند ماه پس از عرضه، بیشتر پرچمداران سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۶ به اندروید نسخه ۸ اندروید آپدیت شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • احسان
    احسان | ۲۲ مرداد ۱۳۹۶

    اس ۶ به اندروید oآپ نمیشه

  • mahdi yarmohamma
    mahdi yarmohamma | ۲۱ مرداد ۱۳۹۶

    چه عجب شما یه اخباری از اندرویید گذاشتین سایتهای دیگه چپو راست لحظه به احظه خبر اندرویید رو میزارن شما هر وقت عشقتون بکشه یه خبری چیزی میزارید لطفا زود به زود خبر بزارید از اندرویید و باگهایی که در حال حاظر داره و البته تغیرات ویرایش نهاییش

  • hossein:)
    hossein:) | ۲۱ مرداد ۱۳۹۶

    تا به گوشی های ما بیاد یک سال طول میکشه

    • | ۲۱ مرداد ۱۳۹۶

      به نظرم به رام های کاستوم مهاجرت کن. گوشی من تا اندروید ۵ بیشتر ساپورت نکرد، اما الان اندروید ۷.۱.۲ دارم!! حتی سریعتر و امن تر هم هست( پچ های امنیتی گوگل رو داره)

مطالب پیشنهادی