ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

معرفی استارتاپ لوناتو؛ فروشگاه آنلاین سفارش عینک

یکی از بزرگترین مزیت های فروشگاه آنلاین، دسترسی ساده به محصولات مختلف و صرفه جویی در وقتی هست که می خواهید برای انتخاب یا خرید وسیله ها بگذارید؛ جای اینکه زمان تان را صرف رفتن ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

یکی از بزرگترین مزیت های فروشگاه آنلاین، دسترسی ساده به محصولات مختلف و صرفه جویی در وقتی هست که می خواهید برای انتخاب یا خرید وسیله ها بگذارید؛ جای اینکه زمان تان را صرف رفتن به فروشگاه های گوناگون بکنید، با چند کلیک به راحتی و در هر جایی که هستید خریدها را انجام دهید.

اما با وجود تمام نکات مثبت فروشگاه های اینترنتی، خرید بعضی محصولات همانند پوشیدنی ها از آن ها ریسک بزرگی به حساب می آید؛ آیا لباسی که می خریم به تن مان می نشیند یا عینکی که سفارش می دهیم چشم مان را اذیت نمی کند؟ استارتاپ لوناتو با ویژگی های جالبش آمده تا این ریسک را به صفر برساند.

آن ها با دست گذاشتن روی یکی از نقطه ضعف های بزرگ تعدادی از فروشگاه های اینترنتی و پوشش آن، توانسته اند خودشان را به عنوان یکی از بهترین مراجع اینترنتی معرفی کنند و حالا با استفاده از سایت Lunato.net می توانید بدون نگرانی های همیشگی که برای محصولات پوشیدنی دارید، خریدهایتان را انجام دهید.

در طراحی صفحه نخست وب سایت، با وجود کارایی مناسب به خوبی از جاهای خالی استفاده نشده و بعضی بخش ها فضای زیادی گرفته اند.

اما چگونه؟ پیش از جواب به این پرسش بیایید ابتدا نگاهی به خود استارتاپ بیاندازیم. لوناتو که یکی از مطرح ترین استارتاپ های امسال نمایشگاه الکامپ بود، از سال 94 کارش را به عنوان نخستین فروشگاه اینترنتی عینک و لنز در ایران آغاز کرد.

بنابراین با رفتن به وبسایت لوناتو شاهد محصولاتی شامل عینک آفتابی، عینک طبی، عدسی، لنز چشم و لوازم جانبی از برندهای مختلف جهان هستید. همچنین همانند خیلی از فروشگاه های اینترنتی، لوناتو هم برای هر کدام از محصولاتش توضیحات خلاصه اما کارآمدی قرار داده تا تصمیم بهتری نسبت به خرید آن ها بگیرید.

نکته جالب اینجاست که لوناتو برای راحتی مشتریانش از یک سرویس «تست در منزل» استفاده کرده است. بدین صورت که می توانید تا سقف 5 عینک را انتخاب کرده و آن ها را در منزل خود امتحان کنید. جدا از اینکه فروشگاه گارانتی 30 روز مهلت بازگشت و تعویض رایگان را هم [با توجه به شرایط] فراهم نموده است.

برای هر محصول، توضیحات کوتاهی پیرامون اینکه برای چه صورت هایی مناسب است وجود دارد.

دسته بندی درست محصولات، استفاده از برندهای مختلف، سرعت خوب ارسال سفارشات، پشتیبانی مناسب و قابلیت تست؛ تمام این ویژگی ها می توانند برگ برنده استارتاپ لوناتو باشند اما به اعتقاد ما بهترین ویژگی فروشگاه آنلاین لوناتو یک چیز دیگری است: عینک مناسب خود را پیدا کنید.

لوناتو به واسطه بخش «پیدا کردن مناسب ترین عینک» توانسته مشکلاتی که هنگام خرید اینگونه محصولات میبینید را کاهش بدهد. در این قسمت شاهد توضیحاتی پیرامون شکل صورت، رنگ پوست، رنگ چشم و مو و سایزهایی که برای صورت های مختلف مناسب است را ببینید.

چه عینکی مناسب چه پوست هایی است، با توجه به حالت صورت خود چه محصولاتی به شما می آیند یا هنگام خرید به کدام نکات باید توجه کنید، این ها همگی سوالاتی هستند که مطمئنا به ذهن تمام خریداران عینک ها یا لنزهای مختلف رسیده و لوناتو توانسته به آن ها که از مهمترین پرسش ها به شمار می روند جواب دهد.

نمایی از قسمت «پیدا کردن مناسب ترین عینک» که با کلیک روی هر بخش اطلاعات مربوط به آن ها را میبینید.

بنابراین به کمک همین توضیحات تخصصی و البته اطلاعاتی که پیرامون تمام محصولات وجود دارد، به راحتی قابلیت یافتن وسیله هایی که مناسب تان هستند را خواهید داشت؛ بدون اینکه به فروشگاه های مختلف بروید و وقت تان را ساعت ها پای گشتن بگذارید.

امیدواریم بقیه فروشگاه ها هم برای محصولات پوشیدنی خود چنین بخشی را در نظر بگیرند تا مخاطب با خیالی به مراتب آسوده از خانه دست به خرید بزند. وب سایت لوناتو با ویژگی های مثبت فراوانش همان چیزی است که خریداران عینک از آن انتظار دارند.

بنابراین اگر خواهان خرید عینک هستید، بد نیست به آن سر زده و البته به کمک بخش پیدا کردن مناسب ترین عینک محصولی که می خواهید را انتخاب کنید. فقط امیدواریم توسعه دهنده ساخت اپلیکیشن مرتبط با فروشگاهش را هم در برنامه های آتی قرار بدهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • pouya jamali
    pouya jamali | ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

    عینک اوریجینال اصل میخوای ؟
    پس یه سر به فروشگاه ما بزن
    https://didenooptic.com/a-look-at-the-history-of-the-ray-ben-brand-the-latest-products/

  • JohnJohn
    JohnJohn | ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

    دنبال مدل عینک بودم تو گوگل زدم عینک اولین سایت لوناتو بالا اومد دیدم چه باحاله تست با فیلم میکنه و 5 تا مدل برات میفرسته تا انتخاب کنی تاره اگه نخواستی بعدش پس میگیره اولش باورم
    نشد گفتم حتما
    دبه میکنند ولی
    واقعا پس گرفتند
    . دیگه مشتری شدم و هردفعه کوپون تخفیف می فرستند و منم هرکی عینک میخواد از اینجا براشون میخرم و کوپونهاشو برای خودم استفاده میکنم ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی