ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تنها 11 درصد از مشتریان مایل به پرداخت بیش از 1000 دلار برای آیفون 8 هستند

بر اساس آخرین اخبار موجود، آیفون 8 اپل قیمتی بیش از 1000 دلار خواهد داشت که چنین مبلغی احتمالاً بسیاری از مشتریان را از خرید پیشرفته ترین آیفون تاریخ منصرف خواهد کرد. [digipullqoute place="right"]18 درصد ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

بر اساس آخرین اخبار موجود، آیفون 8 اپل قیمتی بیش از 1000 دلار خواهد داشت که چنین مبلغی احتمالاً بسیاری از مشتریان را از خرید پیشرفته ترین آیفون تاریخ منصرف خواهد کرد.

18 درصد از صاحبان آیفون، حاضرند برای آیفون 8 بیش از 1000 دلار بپردازند

در همین راستا بانک انگلیسی «Barclay's» طی پیمایشی در میان افرادی که قصد خرید موبایل جدیدی را دارند، به این نتیجه رسید که تنها 11 درصد از خریداران حاضر به پرداخت مبلغی بیش از 1000 دلار برای آیفون جدید هستند که این رقم، در میان اشخاصی که هم اکنون صاحب یک دستگاه آیفون هستند به 18 درصد می رسد.

البته باید در نظر داشت که چنین آماری نمی تواند مبنای پیش بینی فروش آیفون 8 قرار بگیرد اما جالب است بدانید که طبق داده های پیمایش مورد بحث، اکثر افراد حاضر بودند در ازای واگذاری آیفون خود و طی یک برنامه قسط بندی 12 ماهه، یک دستگاه آیفون 8 دریافت کنند.

این موضوع نشان می دهد که استفاده از تسهیلات پرداختی و در نظر گرفتن تخفیف برای بازگردانی مدل های قدیمی تر، می تواند به افزایش فروش آیفون 8 کمک کرده و مشتریان بیشتری را به سوی گرانقیمت ترین آیفون تاریخ بکشاند.

هرچند با توجه به گزارشات موجود، اپل احتمالاً در ابتدای عرضه با کمبود آیفون 8 مواجه بوده و تعداد زیادی از مشتریان باید برای خرید این محصول زمان بیشتری منتظر بمانند و یا به مدل های 7S و 7S Plus بسنده کنند.

با این حال باید منتظر بود و دید که آیا محصول ویژه اپل برای دهمین سالگرد عرضه آیفون، می تواند با ویژگی هایی مانند نمایشگر لبه به لبه OLED و تشخیص چهره، قیمت بالای خود را برای خریداران توجیه کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • E.M
    E.M | ۲۲ مرداد ۱۳۹۶

    تو ایران بعضی ها زیر سنگ هم که شده باشه واسه کلاس گزاشتن میرن اینو میخرن?

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۲۲ مرداد ۱۳۹۶

    تو آمریکا یا کره جنوبی به صورت اپراتوری فروخته میشه یعنی ۱۰۰۰دلار نمی دن قسطی در دوسال می دن وسیم کارت رو تمدید می کنن

  • سعید
    سعید | ۲۲ مرداد ۱۳۹۶

    هدف اپل هم همون یازده درصده
    تا جایی که اخبار لو رفته اشاره میکنه توی گوشی جدید اپل ۴۰ درصد از تولید نمایشگرهاش میره تو سطل زباله اگه همه بخوان این گوشی بخرن که توان اولید این همه سفارش برای اون نسخه گران قیمت نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی