ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرانسل نسخه جدید پرتال وب و اپلیکیشن اندرویدی «ایرانسل من» را ارائه کرد

بسیاری از مشترکین اپراتور دوم کشورمان از اپلیکیشن «ایرانسل من» یا پرتال اینترنتی این شرکت برای مدیریت حساب خود استفاده می کنند. روابط عمومی ایرانسل امروز از در بیانیه خبری زیر، راه اندازی نسخه جدید ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

بسیاری از مشترکین اپراتور دوم کشورمان از اپلیکیشن «ایرانسل من» یا پرتال اینترنتی این شرکت برای مدیریت حساب خود استفاده می کنند. روابط عمومی ایرانسل امروز از در بیانیه خبری زیر، راه اندازی نسخه جدید پرتال وب و به روز رسانی اپلیکیشن مورد بحث را اعلام کرده است.

پرتال وب و نسخه جدید اندروید «ایرانسل من» ارائه شد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پرتال وب «ایرانسل من» امکان کنترل و مدیریت حساب ایرانسلی را برای کاربران رایانه‌های شخصی از طریق مرورگر وب امکان‌پذیر کرده است. همچنین ایرانسل نسخه جدید اندروید این اپلیکیشن با رابط کاربری بهبود یافته و دسترسی آسان و سریع تر به منوهای پرکاربرد را در اختیار مشترکان خود قرار داده.

با استفاده از ایرانسل من، مشترکان ایرانسل می‌توانند به راحتی شارژ و بسته اینترنتی خریداری کنند و میزان مصرف اینترنت، هزینه‌های تماس و پیامک‌های خود را مدیریت کنند. این اپلیکیشن همچنین امکان مدیریت مصرف، خرید و پرداخت حساب ایرانسلی را برای کاربران فراهم کرده است.

مشترکان سیم کارت دائمی ایرانسل (آی‌سیم) نیز با استفاده از «ایرانسل من» می‌توانند به راحتی قبض‌های دوره‌ای را پرداخت و حساب ایرانسلی خود را مدیریت کنند.

برخی دیگر از ویژگی‌های ایرانسل من، شامل نمایش اطلاعات حساب، باقی‌مانده حد اعتبار، موجودی، بدهی، کارکرد و مبلغ قابل پرداخت، نمایش باقی‌مانده بسته اینترنت، مدیریت حساب چندکاربره، نمایش طرح تعرفه فعلی و امکان تغییر آن، مشاهده امتیازات ایرانسلی و تبدیل آنها به مکالمه یا پیامک، نمایش و فعال‌سازی طرح‌های تشویقی بر اساس نوع سرویس و حساب و نیز مشاهده فهرست سرویس‌های ارزش افزوده و امکان عضویت و لغو عضویت در آن‌ها اشاره کرد.

مشترکان ایرانسل می‌توانند برای ورود به پرتال وب «ایرانسل من» به نشانی my.irancell.ir مراجعه کنند. همچنین دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن اندروید ایرانسل من از طریق وب‌سایت ایرانسل و نیز فروشگاه‌های اپلیکیشن اندرویدی Google Play Store و کافه بازار امکان‌پذیر است.

نسخه جدید iOS اپلیکیشن «ایرانسل من» نیز به زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • yazdi
    yazdi | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

    اشغالای دزد الان یک هفته هست که شارژم خود به خود تموم میشه من که نه بسته پیامک فعال کردم نه چیز دیگه ای چرا شارژم تموم میشه هر چی به اپراتور زنگ میزنم جواب درست نمیده هی شارژ میخرم میبینم خود به خود تموم میشه دیگه مجبورم سیمکارتمو عوض کنم ایرانسل دزد کثیف

    • حسین اکبری
      حسین اکبری | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

      تو کنترل حساب اینترنتی دنبال یه قسمت به نام خدمات ارزش افزوده بگرد. تو اونجا سرویس های فعال که در روز از شارژت کم میکنن مطلع شو و غیر فعالشون کن

  • Masoud Yazdani
    Masoud Yazdani | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    بابت این خبر از ایرانسل پول میگیرید نه؟
    آقا مردمو سرکار نذارید خیلی وقته این آپدیت اومده

  • مجید
    مجید | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    پنل وب رایتل بهتره
    وقتی با یک شماره ات لاگین می کنی، به تمام شماره هایی که با کد ملی ات ثبت شده، دسترسی داری و می تونی شارژشون کنی یا اعتبارشون رو نگاه کنی،‌در صورتی که ایرانسل اینطور نیست! بعضا پیش میاد شما به اون سیم کارت دسترسی نداری و اپراتور ایرانسل هم هیچ کاری نمی تونه برات بکنه! مثلا الان مشکلی که من دارم فهمیدن باقیمانده ی اعتبار سیم کارت ردیاب ماشینمه که توی ایرانسل اصلا امکانش نیست! باید حتما یک دور کل داشبورد ماشین باز بشه و سیم کارت در بیاد!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی