ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هکرها قسمت های دیگری از سریال های HBO را پخش کردند؛ سکوت مدیران این شرکت ادامه دارد

مدیران شرکت HBO اعلام کرده اند حاضر به مذاکره با هکرهایی که ۱.۵ ترابایت دیتای آن را به سرقت برده اند، نیستند. این در حالیست که چند روز پیش هکرها اسکرین شات مربوط به ایمیلی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

مدیران شرکت HBO اعلام کرده اند حاضر به مذاکره با هکرهایی که ۱.۵ ترابایت دیتای آن را به سرقت برده اند، نیستند. این در حالیست که چند روز پیش هکرها اسکرین شات مربوط به ایمیلی را منتشر کردند که نشان میداد مدیران شبکه یاد شده پیشنهاد پرداخت باج ۲۵۰ هزار دلاری را به آنها داده اند (البته درباره صحت آن اسکرین شات هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست).

انگیزه هکرها اما آنطور که خودشان اعلام کرده اند روشن است: آنها خواستار دریافت باج هستند. هفته گذشته HBO یک پیام ویدیویی را دریافت کرد که در آن هکرها خواستار دریافت «حقوق شش ماهه شان در قالب بیت کوین» شده و مدعی بودند که از این طریق سالانه ۱۵ میلیون دلار از شرکت های مختلف درآمد کسب می کنند.

HBO پیشنهاد پرداخت دویست و پنجاه هزار دلار باج به هکرها داده است

اما هکرها برای وادار کردن HBO به پرداخت این مبلغ دست به اقدامات مختلفی زدند و برای نمونه علاوه بر انتشار برخی قسمت های جدید از سریال های مختلف این شرکت آرشیوی از ایمیل های لیزلی کوهن معاونت آن را هم در فضای آنلاین قرار دادند که البته هیچکدام از این اقدامات ظاهرا کارگر نیافتاد چراکه تا این لحظه HBO پولی را به این شرکت ها پرداخت نکرده است.

سخنگوی این کمپانی در مصاحبه با نشریه ورایتی اعلام داشت:

ما با هکر(ها) ارتباطی نداریم و قرار نیست هربار که اطلاعاتی منتشر می شود در این باره اظهار نظر کنیم. طبق گزارشات یک حمله سایبری علیه ما اتفاق افتاده و هکرها ممکن است به تدریج اطلاعات سرقتی را منتشر نمایند تا توجه رسانه ها را به خود جلب نمایند اما ما نمی خواهیم در این بازی مشارکت کنیم. روشن است که هیچ شرکتی نمی خواهد اطلاعاتش به سرقت رفته و در اینترنت منتشر شود. شفاف سازی با شرکا، کارکنان و استعدادهای خلاقی که با ما همکاری دارند همچنان اصلی ترین تمرکزمان است و این حادثه ابدا مانع از تلاش ما نخواهد شد.

در اینجا بد نیست اشاره کنیم این شبکه سریال معروف «بازی تاج و تخت» یا «گیم آو ترونز» را پخش می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    خو کاش می‌گفتین چیا رو‌منتشر کردن

  • موبایل باز بدون تعصب
    موبایل باز بدون تعصب | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    کاش قسمت های پخش نشدش رو بدن بیرون هکر ها مردیم وایسیم تا دوشنبه هر هفته هی یک قسمتو بده بیرون

  • sagittarius19
    sagittarius19 | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    به فکر امنیتت باش HBO

مطالب پیشنهادی