ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارزش شرکت اندی روبین ۱.۲ میلیارد دلار برآورد شد؛ اسنشال هنوز یک موبایل هم نفروخته

اندی روبین خالق اندروید است و به همین خاطر شایسته بهترین جایگاه در دنیای موبایل است، با این همه اینکه گفته می شود شرکت تازه تاسیس وی با نام اسنشال ارزشی برابر با ۱.۲ میلیارد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

اندی روبین خالق اندروید است و به همین خاطر شایسته بهترین جایگاه در دنیای موبایل است، با این همه اینکه گفته می شود شرکت تازه تاسیس وی با نام اسنشال ارزشی برابر با ۱.۲ میلیارد دلار دارد اندکی عجیب به نظر می آید به خصوص با توجه به این موضوع که تاکنون حتی یک دستگاه موبایل را هم به فروش نرسانده.

اگر خاطرتان باشد چند ماه پیش روبین اسنشال فون را همراه با یک دستیار خانگی معرفی کرد اما اعلام نمود که پیش سفارشی برای آن تلفن همراه دریافت نمی کند و در مقابل علاقمندان می توانند جایی را در فهرست متقاضیان آن «رزرو» کنند.

هفته گذشته خالق اندروید اعلام نمود که نخستین سری از این موبایل ها «ظرف چند هفته» در اختیار علاقمندان قرار خواهند گرفت که البته چنین اتفاقی نیافتاد.

یکی از شرکت های تابعه فاکسکان ۳ میلیون دلار در اسنشال سرمایه گذاری کرده

با این همه چندی پیش خبرنگار بلومبرگ گزارش داد که یکی از شرکت های تابعه فاکسکان به نام FIH Mobile رقمی برابر با ۳ میلیون دلار که معادل با ۰.۲۵ درصد از کل ارزش اسنشال می شود را روی آن سرمایه گذاری کرده. با یک حساب سرانگشتی می توان دریافت که ارزش کلی این شرکت حالا برابر با ۱.۲ میلیارد دلار است.

البته این مساله ابدا عجیب نیست چراکه طبق آخرین برآورد صورت گرفته ارزش کمپانی متعلق به روبین برابر با ۹۹۷ میلیون دلار عنوان گردید.

در هر صورت برای آنکه روبین ثابت کند اسنشال شایستگی این ارزشگذاری را دارد باید مسیری دشوار را طی کند چراکه با استناد به آمارهای مختلف در حال حاضر تنها دو شرکت اپل و سامسونگ هستند که به صورت مستمر در بخش موبایل سوددهی دارند و دستیار خانگی اسنشال هم رقبای سرسختی نظیر الکسای آمازون و گوگل هوم را پیش روی خود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی