ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جزئیات تازه از دوربین گلکسی نوت ۸: لنز دوگانه همراه با زوم اپتیکال دوبرابری

پیشتر در خبرها خواندید که ال جی تلاش دارد تلفن هوشمند وی ۱۰ را همراه با بزرگ ترین سنسور دوربین عرضه نمایید و آن را به لنزی به گشودگی f/1.6 مجهز کند. اما روشن است ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

پیشتر در خبرها خواندید که ال جی تلاش دارد تلفن هوشمند وی ۱۰ را همراه با بزرگ ترین سنسور دوربین عرضه نمایید و آن را به لنزی به گشودگی f/1.6 مجهز کند.

اما روشن است که رقیب این کمپانی یعنی سامسونگ نیز از تلاش هایش برای ارائه بهترین تجربه کاربری استفاده از دوربین موبایل عقب نشینی نمی کند و گزارشاتی هم که در این باره منتشر شده اند همگی نشان میدهند دوربین پرچمدار آتی این شرکت دستخوش به روز رسانی گسترده ای خواهد شد.

طبق شایعات گلکسی نوت ۸ همراه با دوربین اصلی دوگانه عرضه می گردد و به همین خاطر اولین پرچمدار اصلی سامسونگ لقب خواهد گرفت که چنین مشخصه ای دارد. روز گذشته نیز وبسایت کره ای ETNews ارزیابی هایی را در مورد مشخصات دوربین این اسمارت فون ارائه کرد.

این خبرگزاری با استناد به گفته های منابع آگاه به صنعت اعلام داشته که گلکسی نوت ۸ به یک دوربین اصلی دوگانه با لنزهای اپتیکال ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل هایی دوبرابر اندازه معمول (که البته سامسونگ نخستین بار این ترکیب را در موبایل های سری گلکسی اس ۷ به کار گرفت) و تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده و همزمان امکاناتی نظیر لرزشگیر و زوم اپتیکال دوبرابری دارد.

به لطف تکنولوژی لنز دوگانه، زوم اپتیکال به تدریج روی موبایل های بیشتری به خدمت گرفته شد و باید بگوییم که عموما به زوم دیجیتال ترجیج داده می شود چراکه به لحاظ کیفیت از آن برتر است.

عکس هایی که با استفاده از زوم دیجیتالی گرفته می شوند معمولا شکلی پیکسل پیکسل و مملو از نویز دارند.

البته آنچه گفته شد ارزیابی های صورت گرفته تا این مرحله است و مشخص نیست که آیا سامسونگ درنظر دارد قابلیت زوم اپتیکال را درست مانند آیفون ۷ پلاس به شکل تمام و کمال برای این پرچمدار در نظر بگیرد یا خیر.

گفتنی است طبق پیش بینی ETNews استفاده از تکنولوژی لنز دوگانه روی نوت ۸ پیش قراولی خواهد بود بر کاربرد آن روی دیگر محصولات موبایلی این شرکت و در واقع سامسونگ قصد دارد این سیستم را روی تمامی موبایل های تولیدی اش پیاده سازی نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • moein
    moein | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

    محاله خانم مریم موسوی و اقای مقدسی متنی بنویسن و اسم ایفون هفت توش نباشه....اخه یه گوشی با طراحی کلاسیک سه ساله و کیفیت صحنه مزخرف و یه سیستم عامل محدود و مزاحم دیگه جایی برای حرف زدن داره؟

  • Metal
    Metal | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

    تازه يادشون رفته سال پيش اپل معرفي كردش و زوم هم مثل چى قوى هستش
    حالا بعد يكسال سر و صدا داره اخه
    رو كه نيست سنگ پاى قزوينه

  • alirezawolff
    alirezawolff | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

    v10 نه عزیز v30

مطالب پیشنهادی