ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و احتمال عرضه نسخه دو سیم کارت گلکسی نوت 8

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، سامسونگ تاریخ رونمایی از فبلت گلکسی نوت 8 در اول شهریور ماه را تأیید کرده و امروز هم یک تیزر تبلیغاتی از موبایل مورد بحث را منتشر نمود. ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، سامسونگ تاریخ رونمایی از فبلت گلکسی نوت 8 در اول شهریور ماه را تأیید کرده و امروز هم یک تیزر تبلیغاتی از موبایل مورد بحث را منتشر نمود.

حال خبر می رسد کمپانی کره ای احتمالاً یک نسخه دو سیم کارت از پرچمدار بعدی خود را نیز توسعه داده و آن را در بازارهای خاصی به فروش خواهد رساند. البته هنوز مشخص نیست که مدل مورد بحث از درگاه جداگانه ای برای کارت حافظه بهره می برد، یا یکی از اسلات های سیم کارت را به این کار اختصاص خواهد داد.

نسخه دو سیم کارت نوت 8 در وبسایت های اتریش، سنگاپور و منطقه کارائیب سامسونگ رؤیت شده است

گزارش مورد بحث که نخست توسط نشریه هلندی «Galaxy Club» منتشر شده، اسکرین شاتی از وبسایت اتریشی سامسونگ را نشان می دهد که در آن به موبایلی با کد «SM-N950F» (که با توجه به اطلاعات قبلی همان نوت 8 است) اشاره شده و پس از شماره دستگاه، پسوند «DS» (که احتمالاً به عبارت «Dual-SIM» اشاره دارد) دیده می شود.

لازم به ذکر است کد SM-N950F/DS در وبسایت های سنگاپور و همچنین منطقه کارائیب کمپانی سامسونگ نیز رؤیت شده، که نشان می دهد مشتریان در نواحی مختلفی از گزینه دو سیم کارته بودن نوت 8 بهره مند خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی