ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک مسنجر حالا در ارائه پیشنهادات اسپاتیفای هوشمندانه تر عمل می کند

دستیار هوشمند فیسبوک مسنجر موسوم به M از این پس می تواند وقتی که با دوستان خود مکالمه می کنید و بحث به موسیقی می کشد، پیشنهاداتی را از سرویس اسپاتیفای به محیط این پیام ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

دستیار هوشمند فیسبوک مسنجر موسوم به M از این پس می تواند وقتی که با دوستان خود مکالمه می کنید و بحث به موسیقی می کشد، پیشنهاداتی را از سرویس اسپاتیفای به محیط این پیام رسان بیاورد.

برای استفاده و فعال کردن این قابلیت به کلیدواژه های خاصی احتیاج دارید. به عنوان مثال باید عبارت play some music یا listen to music را در مسنجر تایپ کنید تا دستیار M گزینه Find Music از طریق اسپاتیفای را به شما ارائه کند.

بعد از وارد کردن عبارات بالا اگر نام خواننده خاصی را بنویسید، دستیار M از طرفین مکالمه می پرسد که آیا تمایل دارند که اثری از آن خواننده را در اسپاتیفای بشنوند؟ نکته خوب اینجاست که برای ظاهر شدن پیشنهادات اسپاتیفای همیشه نیازی به اشاره مستقیم به کلماتی مثل music یا listen نیست.

همان طور که در اسکرین شات پایین مشاهده می کنید، فقط با مطرح شدن نام یک گروه موسیقی دستیار M این موضوع را به طور هوشمندانه تشخیص داده و پیشنهاد گوش دادن به آثار آن گروه در اسپاتیفای را مطرح کرده است:

اگر روی آیکن اسپاتیفای اشاره کنید، مرورگر درون برنامه ای فیسبوک مسنجر فعال شده و محتوای اسپاتیفای را به نمایش در می آورد. اگر دستور جستجوی موسیقی را وارد کرده باشید، در صفحه وب باز شده می توانید آخرین آهنگ هایی که در اسپاتیفای گوش داده اید، تمامی پلی لیست هایی که دارید و پیشنهاد ساخت یک پلی لیست گروهی را مشاهده نمایید.

اما اگر در صفحه مکالمه فقط به عنوان گروه یا خواننده اشاره کرده باشید، در صفحه وب باز شده محبوب ترین آثار آن خواننده یا گروه را مشاهده خواهید کرد که آلبوم ها و پلی لیست های مربوط به آن هم در کنارش قرار گرفته اند.

شایان ذکر است که تعامل اسپاتیفای با فیسبوک مسنجر از ماه مارس سال جاری آغاز شد. در ابتدا این تعامل به امکان انتخاب آهنگ ها و پلی لیست ها از اسپاتیفای و اشتراک گذاری آن ها با دیگران محدود بود.

سپس در ماه ژوئن امکان ساخت و گسترش پلی لیست های گروهی اسپاتیفای از طریق فیسبوک مسنجر در اختیار کاربران این پیام رسان قرار گرفت. اما حالا و در آخرین نسخه اپلیکیشن شاهد گسترش و پیشرفته تر شدن امکان تعامل با اسپاتیفای هستیم که مطمئنا کاربران از آن استقبال خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی