ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل اینتل از شورای تولیدکنندگان ترامپ خارج شد

به دنبال اتفاقاتی که هفته گذشته در Charlottesville افتاد برایان کرانیچ مدیرعامل اینتل با انتشار توییتی در اکانت شخصی خود هرگونه سخنان نژادپرستانه و برتری سفیدپوستان بر دیگر رنگ ها را محکوم کرد. اما بسیاری ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

به دنبال اتفاقاتی که هفته گذشته در Charlottesville افتاد برایان کرانیچ مدیرعامل اینتل با انتشار توییتی در اکانت شخصی خود هرگونه سخنان نژادپرستانه و برتری سفیدپوستان بر دیگر رنگ ها را محکوم کرد.

اما بسیاری علاقمند هستند که بدانند آیا وی همچنان علاقمند به حمایت از ترامپ و شورای تولیدکنندگان او هست یا خیر.

حالا این مدیرعامل موضع خود را مشخص نموده: وی در پست وبلاگی اش اعلام کرد که از این شورا استعفا می دهد تا «توجه عموم را به خسارت های جدی که جو سیاسی منشعب آمریکا متوجه مسائل مهم می کند جلب نماید».

خودش می گوید استعفا داده چون به دنبال پیشرفت های واقعی است. کرانیچ در ادامه اظهار داشت:

ما باید به افرادی که برای برابری و پاس داشتن دیگر ارزش های آمریکا تجمع کرده بودند افتخار نماییم نه اینکه به آنها حمله نماییم. وی اضافه کرد به محض آنکه تغییری در این مساله رخ دهد مجددا به عضویت این شورا در می آید.

هدر هیر یکی از افرادی است که روز یکشنبه گذشته در اعتراض به تبعیض های نژادی به نفع سفید پوست ها در میان تجمع کنندگان منطقه Charlottesville حضور یافته بود که بعد از حرکت ماشین یک تروریست در داخل جمعیت زیر گرفته شد و جانش را از دست داد.

در انتها بد نیست اشاره کنیم اینتل تنها شرکتی نیست که به دنبال این اتفاق و البته درنگ ترامپ برای محکوم کردن آن از این شورا خارج شده است. کوین پلنک مدیر Under Armour و Ken Frazier مدیرعامل Merck نیز روز گذشته این گروه را ترک کردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سپهر هدایت
    سپهر هدایت | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

    دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در سخنانی در روز دوشنبه ۲۳ مرداد، صراحتاً گروه‌های نژادپرستی چون طرفداران برتری نژاد سفید، کوکلاکس‌کلان‌ها و نئونازی‌ها را محکوم کرد و تأکید کرد که نفرت‌افکنی و تعصب جایی در آمریکا ندارد.

    حالا این خبر دیجیاتو چی هست، و از کجا آب میخورد، خدا عالم است.

مطالب پیشنهادی