ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

افزایش محبوبیت مدل های الکتریکی BYD در بازار خودرو چین

بی وای دی دهمین خودروساز  بزرگ چین است و به شکل تخصصی در زمینه تولید و مونتاژ وسایل نقلیه الکتریکی و بنزینی فعالیت می کند. این کمپانی چندی پیش اعلام کرد که در ماه ژوئیه ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

بی وای دی دهمین خودروساز  بزرگ چین است و به شکل تخصصی در زمینه تولید و مونتاژ وسایل نقلیه الکتریکی و بنزینی فعالیت می کند. این کمپانی چندی پیش اعلام کرد که در ماه ژوئیه بیش از ۱۱ هزار خودروی پلاگین الکتریکی را به فروش رسانده است. این افزایش فروش از ماه ژوئن آغاز شده و با فروش ۱۱۲۰۷ خودرو الکتریکی دیگر در این ماه یک رکورد جدید در زمینه فروش محسوب می شود. این میزان فروش نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است.
با گذشت ۷ ماه از سال ۲۰۱۷ بی وای دی موفق شده تقریبا ۴۶ هزار دستگاه خودرو را به مشتریان خود تحویل دهد. اگر این افزایش میزان فروش بتواند سرعت خود را حفظ کند، این شرکت باید برای فروش ۱۰۰ هزارتایی خودرو در سال ۲۰۱۷ آماده باشد که این فروش می تواند یک موفقیت قابل قبوی برای بی وای دی محسوب شود.


مدیران این شرکت می گویند که با توجه به اینکه فروش خودروهای الکتریکی در تقویم نیمه دوم سال در ژاپن پر رونق تر است باید منتظر خبرهای خوبی باشیم هرچند که سال گذشته یک استثنا است چون که به علت فشارهای کاری غیرمعمول به نتیجه مطلوب خود نرسیدیم.
پرچم دار بی وای دی که در واقع در هر دو صورت تماما الکتریکی و پلاگین هیبریدی در دسترس است سانگ نام دارد. این خودرو قرار است در کشور ما با محدوده قیمتی ۱۲۵ تا ۱۳۵ میلیون تومان به فروش برسد.
گفته می شود که ۶۵۰۰ دستگاه از نیم شاسی چینی در ماه جولای فروخته شده است.


بی وای دی توانسته است که در یک فروش عالی در ماه میلادی گذشته، ۵۰۶۹ نسخه هیبریدی از این خودرو را به دست مشتریان برساند. این میزان فروش ۴۶ درصد از کل فروش سانگ را دربر می گیرد. نسخه تمام الکتریکی جدید سانگ که به سانگ ای وی ۳۰۰ شناخته می شود، نیز در ماه دوم فروش خود ۱۵۴۷ بار مورد سفارش قرار گرفته که این عدد نیز ۱۴ درصد از فروش کلی سانگ است.

به عبارت دیگر، ۶۰ درصد از فروش کلی سانگ در ماه گذشته به نسخه های پلاگین تعلق دارد. این موضوع می تواند خود به تنهایی دلیلی بر محبوبیت بالای این وسیله نقلیه الکتریکی باشد.
البته لازم به ذکر که در کنار این نتایج موفقیت آمیز خودرو E5 این کمپانی نتوانسته است همپای دیگر برادران خود حرکت کند و از میزان فروش آن کاسته شده است. به شکلی که در بازه زمانی یکسان تنها ۲۹۴۶ دستگاه از مدل ئی 5 به مشتری تحویل داده شده است.


در فهرست زیر می توانید آمار فروش محصولات بی وای دی (BYD) را از ابتدای سال 2017 تاکنون مشاهده فرمایید.

(Song PHEV – (۱۱۹۰۷
(e5 – (۱۳۷۷۲
(Song EV300 – (۱۷۳۶
(Tang –  (۸۴۷۹
(Qin –  (۱۹۸۸
(e6 – (۳۶۴۴
(Qin EV300 –  (۴۲۶۲

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • darksider
    darksider | ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

    روی صحبتم با hassan خان نوچه گرامی جمشید دروغگو هست
    شما فقط یه دونه از اون ماشینایی که ساخته رو بار نشونمون بده همه حرفات قبول میکنیم فقط یکیش یا اقلا مشخصات یکیشو بیار نشون بده

  • Hassan
    Hassan | ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

    فقط دوستان نگن که ما رو نمودید زیر هر پست ماشین اسم جمشید ارین پور میارید چون وقتی دستت به جایی نمیرسه اینجاست که کارکرد این شبکه های اجتماعی و کلا فضای مجازی بدرد میخوره شاید این همایت ها باعث اگاهی مردم بشه و و شاید یه بخاری از یه مسئول بین این همه مسئول بی بخار دربیا. جالبه که هر چند وقت یه بار صدا و سیما یه مصاحبه باهش میکنه اما بازم انگار ن انگار دریغ از بخار !

  • Hassan
    Hassan | ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

    فقط یه سرچ کوچولو درباره جمشید آرین پور توی گوگل بزنید مصاحبه هاشو ببینید و خودرو هایی که ساخته و رکورد هایی که با ماشین هاش ثبت کرده اون ماشین هایی که مربوط به 7 سال پیش هستن . بعد با اینا مقایسه کنید میبینید این ماشین ها دربرابر همین نمونه های اولیه که این مخترع کشورمون ساخته هیچی نیستن . جالب اینجاست که سه رییس جمهور این کشور سوار ماشین هاش شدن و عکس یادگاری گرفتن اما مافیای خودرو سازی جلوشو گرفتن و... یکم سرچ کنید دربارش

  • .
    . | ۲۵ مرداد ۱۳۹۶

    دیگه این امریکایی نیست گیر بدن ممنوع هستش ورودش ... شاید این خودرو به داد الودگی ما برسه واینکه دقت کنید هزینه گمرکی این نوع ماشین بایستی زیر ۵۰ درصد باشه و شامل تخفیف مالیات و بیمه و... نیز بایستی شود

    • Kiyarash Alinasab
      Kiyarash Alinasab | ۲۵ مرداد ۱۳۹۶

      والا میگن گمرکی نداره ماشین الکتریکی ولی معلوم نیست که چرا کسی وارد نمیکنه. اصلا هیچ تمایلی به وارد کردنش نیست.

      • .
        . | ۲۵ مرداد ۱۳۹۶

        ایران همچین کشور وامونده ایی نیست تو سی ان جی کردن ماشیناشون رکورد زدن ملت کافی اشنا بشن به این نوع خودرو ها انچنان ایران پر از ماشین های الکتریکی میشه که دنیا هنگ میکنه یکی بایستی منافع ملی رو در نظر بگیره و بره به جنگ مافیای واردات اتومبیل و یه شاخه برای سلامتی مردم و اینده و اقتصاد ایران بزنه

      • mohammad
        mohammad | ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

        مشتری خیلی کم داره

مطالب پیشنهادی