ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اقدام جالب اپراتور آلمانی: موبایل های معرفی نشده را رزرو کنید

در هفته های پیش رو رقابت در دنیای تکنولوژی باز هم به اوج خود می رسد، چون شرکت های مختلفی از جمله اپل، سامسونگ، ال جی، سونی، گوگل و دیگران به معرفی جدیدترین موبایل هایشان ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

در هفته های پیش رو رقابت در دنیای تکنولوژی باز هم به اوج خود می رسد، چون شرکت های مختلفی از جمله اپل، سامسونگ، ال جی، سونی، گوگل و دیگران به معرفی جدیدترین موبایل هایشان می پردازند.

در این میان، بیشتر نگاه ها به دو موبایل مورد انتظار یعنی گلکسی نوت 8 و آیفون 8 دوخته شده که اولی یک هفته دیگر معرفی می شود اما برای دومی هنوز باید چند هفته ای را منتظر بمانیم.

یکی از بزرگ ترین اپراتورهای مخابراتی آلمان یعنی تلکوم (Telekom) صفحه جدیدی را به سایت رسمی خود اضافه کرده که به مشتریانش اجازه می دهد موبایل های معرفی نشده را رزرو کنند.

طبق اطلاعات موجود، مشترکین کنونی این اپراتور می توانند وارد «صفحه رزرو تیکت» شده و با وارد کردن اطلاعات، بلیطی را دریافت کنند که آنها را در صف دریافت موبایل های جدید در اولویت قرار می دهد.

پس از اینکه موبایل ها به صورت رسمی معرفی و عرضه شدند، می توان این تیکت ها را در قالب قرارداد جدید با اپراتور برای خرید دستگاه استفاده کرد، یا آنها را در اختیار مشترکین جدید قرار داد.

این رویکرد اپراتور آلمانی اگرچه هزینه ای در بر ندارد، ولی سبک و سیاق شرکت های وطنی را به ذهن می آورد که محصولی ناشناخته با قیمت نامعلوم و زمان عرضه نامشخص را پیش فروش می کنند. همچنین با توجه به محدودیت عرضه آیفون 8 در زمان معرفی، احتمال دارد که بازار سیاه برای دریافت این موبایل مورد انتظار هم به وجود آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • خشایار
    خشایار | ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

    بعد این اقدام قشنگ میفهمیم بعضیا فقط اسمو مارکو میبینن

مطالب پیشنهادی