ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه تحت وب گوگل الو منتشر شد

با وجود اینکه گوگل الو دارای ویژگی های مثبت گوناگونی همانند دستیار صوتی هوشمند است اما بر کسی پوشیده نیست که این اپلیکیشن کمبودهایی دارد؛ از عدم پشتیبانی از SMS ها و امنیت نه چندان ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

با وجود اینکه گوگل الو دارای ویژگی های مثبت گوناگونی همانند دستیار صوتی هوشمند است اما بر کسی پوشیده نیست که این اپلیکیشن کمبودهایی دارد؛ از عدم پشتیبانی از SMS ها و امنیت نه چندان مناسب نسبت به رقبا بگیرید تا نبود قابلیت استفاده از این برنامه روی چندین دیوایس.

حالا با توجه به گزارشات به دست آمده، گوگل به یکی از درخواست های کاربران جواب داده و اکنون می توانید با رایانه شخصی هم از الو استفاده کنید. برای این کار باید چندین مرحله مختلف را پشت سر بگذارید. ابتدا مطمئن باشید که آخرین ورژن الو [نسخه 16] که دیروز به انتشار رسید را روی اسمارت فون خود دریافت نموده اید.

برای استفاده از الو روی وب، حتما باید مرورگر کروم داشته باشید.

بعد از آن به منو رفته و روی گزینه Allo for web کلیک کنید. سپس با رایانه خود به وبسایت allo.google.com/web بروید. با رفتن به سایت، یک کد QR به شما نشان داده می شود که به کمک تلفن هوشمند تان قابل شناسایی است. بعد از آنکه با موبایل خود کد را خواندید، چند ثانیه دست نگه دارید. حالا می توانید از الو تحت وب استفاده نمایید.

همانگونه که انتظار می رفت، الو تحت وب مشابه اسمارت فون ها بوده و ویژگی های مهمش همانند دستیار هوشمند گوگل یا ارسال استیکر قابل استفاده است. اگر چه، برای وب توسعه دهنده محدودیت هایی هم در نظر گرفته و توانایی ارسال گیف یا پیام های صوتی ندارید.

بد نیست بدانید نسخه تحت وب الو تنها روی کروم اجرا شده و گفته های سازنده نشان می دهند که به زودی شاهد حضور این قابلیت برای آی دیوایس ها هم خواهیم بود. گوگل با این ویژگی، قابلیت استفاده از الو روی چند دیوایس را فراهم کرد و باید ببینیم آن ها در آینده چه برنامه هایی برای اپلیکیشن پیام رسان خود دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی