ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نشان طلایی محیط زیست مؤسسه EPEAT را دریافت کردند

موبایل های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ موفق به دریافت نشان طلایی «ابزار ارزیابی زیست محیطی محصولات الکترونیکی» (EPEAT) شدند. این ابزار بر اساس معیارهای سختگیرانه، محصولات مختلف را از نظر سازگاری ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

موبایل های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ موفق به دریافت نشان طلایی «ابزار ارزیابی زیست محیطی محصولات الکترونیکی» (EPEAT) شدند. این ابزار بر اساس معیارهای سختگیرانه، محصولات مختلف را از نظر سازگاری با محیط زیست رتبه بندی می کند.

در این رتبه بندی مواردی مانند انتخاب مواد اولیه، ماندگاری محصول، فعالیت‌ های اجتماعی تولید کننده و میزان صرفه‌ جویی در مصرف انرژی در زمان تولید و مصرف مد نظر قرار می‌ گیرد.

گفتنیست علاوه بر دو پرچمدار سامسونگ، در وب سایت EPEAT می بینیم که 5 محصول اپل از جمله آیفون 7 و مدل پلاس آن هم چنین نشانی را به دست آورده اند. گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن از مجموع 119 امتیاز، 92 امتیاز را کسب کردند که یک امتیاز بیشتر از آیفون 7 پلاس به شمار می رود، اما آنها را پایین تر از آیفون 7 و آیفون 6s قرار داده است.

با این حال، هنوز هیچ موبایل اندرویدی دیگری در این لیست دیده نمی شود. پرچمداران اخیر شرکت کره ای پیش از این گواهی طلایی ECOLOGO را هم از بخش محیط زیست آزمایشگاه آندر رایترز (Underwriters) دریافت کرده بودند.

علاوه بر نشان های فوق، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس توانسته اند گواهی کاهش تولید کربن موسوم به «لیبل ردپای کربن» را هم از بنیاد «کربن تراست» دریافت کنند و نشان «برگ سرزندگی» را هم از اتحادیه اکولوژی روسیه به دست آورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ehsan hasani
    ehsan hasani | ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

    سامسونگ واقعا عالی کار کرده.کماکان بیرقیب.من خودم s7دارم واقعا فوق العادس.دوربین خیلی خوبی هم داره ولی باید دید در برابر دوربین کارل زایس nokia 8چجوره.زایس دوربین های خیلی فوق العاده ای داره.اگه از لحاظ دوربین در برابر این قول کم نیاره میشه گفت بهترین برند حال حاضره

مطالب پیشنهادی