ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل پیکسل 2 در اسناد FCC رؤیت شد؛ تأیید شرکت سازنده و لبه های حساس به فشار

آخرین تصاویر منتسب به پیکسل 2 نشان می دهند طراحی این دستگاه به اندازه برادر بزرگترش یعنی پیکسل 2 اکس ال چشم نواز نیست و شباهت زیادی با نسل اول موبایل های گوگل دارد. امروز اسنادی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

آخرین تصاویر منتسب به پیکسل 2 نشان می دهند طراحی این دستگاه به اندازه برادر بزرگترش یعنی پیکسل 2 اکس ال چشم نواز نیست و شباهت زیادی با نسل اول موبایل های گوگل دارد.

امروز اسنادی از کمیسیون ارتباطات آمریکا (FCC) منتشر شده که اطلاعاتی را در مورد پیکسل 2 فاش می سازند و مهم تر از همه، تأیید می کنند که دستگاه مورد بحث توسط کمپانی تایوانی HTC تولید شده است.

پیکسل 2 اکس ال را ال جی می سازد

همان طور که می دانید سال گذشته اچ تی سی مسئولیت ساخت هر دو موبایل گوگل را بر عهده گرفته بود، اما امسال ظاهراً مدل بزرگ تر توسط ال جی تولید می شود. در هر دو دستگاه، بخش شیشه ای پشت بدنه کوچک تر از نسل قبل شده، اما حاشیه های اطراف نمایشگر در پیکسل 2 همچون دیگر محصولات امسال این شرکت تایوانی، کاهش قابل توجهی را تجربه نکرده است.

حاشیه های بزرگ اطراف صفحه نمایش در پیکسل 2، این احتمال را به وجود می آورد که بار دیگر شاهد اسپیکرهای استریو و با کیفیت باشیم، ضمن اینکه جک 3.5 میلیمتری هدفون از هر دو موبایل امسال گوگل حذف شده است.

اسناد FCC تأیید می کنند که فناوری فریم حساس به فشار در پیکسل 2 حضور دارد، درست شبیه آنچه در موبایل پرچمدار U11 (بررسی دیجیاتو) دیدیم که امکان اجرای عملیات خاص با فشار دادن لبه های دستگاه را ممکن می سازد.

البته این فناوری در اسناد فوق با نام Active Edge معرفی شده و با توجه به اسکرین شات موجود، در حالت پیش فرض با فشار دادن لبه های دستگاه می توانید دستیار دیجیتالی گوگل (Assistant) را فعال سازید.

در این تصاویر، پیکسل 2 را در حال اجرای نسخه 8.0.1 اندروید می بینیم که جدید ترین پَچ امنیتی ماه اوت را نیز به همراه دارد. البته گوگل هنوز اندروید 8.0 را به صورت رسمی معرفی نکرده و احتمالاً همزمان با رونمایی از پیکسل های جدید، شاهد نسخه جدید سیستم عامل موبایلی گوگل نیز خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Rooz5eh
    Rooz5eh | ۲۵ مرداد ۱۳۹۶

    اگه اين باشه كه ...

  • محمد
    محمد | ۲۵ مرداد ۱۳۹۶

    این چیه دیگه!!!!؟؟
    خیلی زشته.. حتی از گلس D2.5 استفاده نکرده

  • Rivekan
    Rivekan | ۲۵ مرداد ۱۳۹۶

    این حاشیه ها دیگه برای پرچمداران معنی نداره

مطالب پیشنهادی