ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به روزرسانی اندروید 7.1.1 نوقا بالاخره برای موبایل نکسوس 6 عرضه شد

در ماه مارس، گوگل شروع به آپدیت موبایل نکسوس 6 به اندروید 7.1.1 نوقا کرد؛ اما سپس بروز مشکلات و باگ ها سبب شد تا مشتریان نکسوس 6 به اندروید 7 بازگردند و برای عرضه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

در ماه مارس، گوگل شروع به آپدیت موبایل نکسوس 6 به اندروید 7.1.1 نوقا کرد؛ اما سپس بروز مشکلات و باگ ها سبب شد تا مشتریان نکسوس 6 به اندروید 7 بازگردند و برای عرضه نسخه ای با ثبات تر از اندروید 7.1.1 منتظر بمانند. و حالا گوگل بالاخره توانسته این نسخه از سیستم عامل خود را برای نکسوس 6 آماده کند.

به تبع همین مسئله، اخیراً آپدیتی 368 مگابایتی برای دارندگان نکسوس 6 عرضه شده که همین حالا قابل دریافت است. کاربرانی که از نسخه اندروید 7.0 روی موبایل شان بهره می برند، می توانند بدون زحمت به روزرسانی تازه را دریافت کنند؛ اما آن دسته از افرادی که اندروید 7.1.1 را روی نکسوس 6 نگه داشته اند، باید پیش از به روزرسانی، به اندروید 7.0 بازگردند.

گذشته از به روزرسانی های امنیتی، این آخرین آپدیتی است که برای موبایل نکسوس 6 عرضه شده است. با این همه، نکسوس 6 عمر بسیار خوبی داشت و در حالی اندروید 7.1.1 را دریافت می کند که طی سال 2014 به بازار آمده لود.

گفتنی است که اندروید 7.1.1 نسبت به بیلد 7.0، تغییرات آن چنانی به همراه نمی آورد اما می تواند میانبرهای لانچر و مدیریت حافظه هوشمند را در اختیار کاربر قرار دهد.انتظار می رود نوتیفیکشن به روزرسانی، از امروز روی موبایل تمام کاربران نکسوس 6 مشاهده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • souran shahkaram
    souran shahkaram | ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

    من گرفتمش ولی مایه تاسفه که با این سخت افزارش اندروید ۸ رو نمیگیره

    • امیر
      امیر | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

      رفیق خداییش گوشیت مال ۲۰۱۴ هست! ۳ ساله داری آپدیت میگیری! گوشی های دیگه به زور ۲ سال آپدیت میگیرن. راضی باش دیگه...

مطالب پیشنهادی