ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تماس صوتی اپل واچ 3
تکنولوژی

مینگ چی کو: اپل واچ 3 در ابتدا از تماس صوتی مستقل پشتیبانی نخواهد کرد

همین چند روز پیش بود که منبعی معتبر به شبکه خبری CNBC گفت که اپل واچ سری 3 قابلیت دریافت و برقراری تماس صوتی به صورت مستقل را دارا خواهد بود. اما تحلیلگر مشهور محصولات اپل یعنی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

همین چند روز پیش بود که منبعی معتبر به شبکه خبری CNBC گفت که اپل واچ سری 3 قابلیت دریافت و برقراری تماس صوتی به صورت مستقل را دارا خواهد بود. اما تحلیلگر مشهور محصولات اپل یعنی مینگ چی کو معتقد است که قابلیت مذکور در ابتدای عرضه در دسترس کاربران قرار نخواهد داشت.

برای بهره مندی از تماس صوتی مستثل روی اپل واچ یک سال دسگر باید منتظر بود

انتظار می رود که نسل تازه ساعت هوشمند اپل در کنار آیفون های جدید این شرکت تا حدود یک ماه دیگر عرضه شود، بنابراین در این روزها حجم شایعات و شنیده ها در خصوص این گجت پوشیدنی به شدت افزایش یافته است.

کو معتقد است که اپل واچ سری 3 اگر هم از قابلیت برقراری تماس صوتی برخوردار باشد، بعید است در ابتدای عرضه این قابلیت در دسترس کاربران قرار بگیرد، چرا که اپل هنوز زمانی را برای بهبود تجربه انتقال دیتا در این ساعت هوشمند نیاز دارد. او حتی باور دارد که یک سال زمانیست که می بایست برای بهره مندی از این ویژگی منتظر ماند.

لازم به ذکر است که همین حالا نیز دارندگان اپل واچ سری 2 می توانند از سرویس تماس های صوتی بر بستر اینترنت (VoIP) استفاده کنند. آنها بدین منظور اپلیکیشن هایی چون فیس تایم و اسکایپ را در اختیار دارند.

این تحلیلگر مشهور همچنین پیش بینی کرده که به علت نبود فضای کافی به احتمال فراوان اپل واچ بعدی دارای سیمکارت داخلی موسوم به «eSIM» باشد. بنابراین شماره موبایل مورد استفاده متعلق به همان سیمکارتی خواهد بود که روی آیفون کاربر نصب شده است.

مینگ چی کو باور دارد که علی رغم وجود اختلافات زیاد میان اپل و کوالکام، اپل واچ سری 3 نیز قدرت خود را از چیپ اختصاصی تولیدی توسط چیپ ساز آمریکایی خواهد گرفت و از لحاظ ظاهری نیز تفاوت خاصی با مدل فعلی نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی