ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل هوشمند جان سخت DOOGEE S60
تکنولوژی

معرفی موبایل DOOGEE S60؛ یک جان سخت دورگه چینی – اسپانیایی

DOOGEE را باید یک برند دورگه اسپانیایی - چینی دانست که یکی از اصلی ترین سهامداران آن باشگاه فوتبال ویارئال اسپانیا به شمار می رود. این شرکت چند تلفن هوشمند اندرویدی را در سبد محصولات ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

DOOGEE را باید یک برند دورگه اسپانیایی - چینی دانست که یکی از اصلی ترین سهامداران آن باشگاه فوتبال ویارئال اسپانیا به شمار می رود. این شرکت چند تلفن هوشمند اندرویدی را در سبد محصولات خود دارد، اما موبایل DOOGEE S60 به عنوان یک جان سخت با مشخصاتی در حد و اندازه یک پرچمدار، محصولیست که نگاه های زیادی را به سمت این برند جلب نموده است.

باتری غول پیکر این موبایل از شارژ سریع و شارژ بی سیم پشتیبانی می کند

مشکل عمده موبایل های هوشمند جان سخت موجود در بازار نمای ظاهری زشت و نه چندان دلچسب آنهاست، اما DOOGEE موفق شده محصولی را روانه بازار سازد که در عین رعایت استانداردهای لازم در زمینه مقاومت در برابر آب، گرد و غبار، ضربه و . . . یک سر و گردن از تمام رقبای خود زیباتر است.

یکی از اصلی ترین دلایل این ظاهر بهبود یافته S60 به استفاده از آلیاژ آلومینیوم در بدنه پشتی آن مربوط می شود که نمایی لوکس و گران قیمتی را به این گجت بخشیده است. ضمن این که شرکت سازنده قصد دارد محصول جدید خود را در سه رنگ مختلف روانه بازار سازد.

مشخصات سخت افزاری نه چندان دلچسب را باید یکی دیگر از نقاط ضعف موبایل های جان سخت در نظر گرفت. در این زمینه نیز DOOGEE S60 می تواند خود را از سایر رقبا متمایز سازد. این محصول همراه یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن تمام HD روانه بازار خواهد شد.

چیپست هلیو P25 به همراه ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و البته یک باتری غول پیکر ۵۵۸۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و شارژ بی سیم باعث می شوند که S60 علاوه بر مقاومت در برابر ناملایمات بیرونی، از لحاظ قدرت پردازشی و دوام باتری نیز یک جان سخت واقعی به حساب بیاید.

هنوز قیمت و تاریخ عرضه این موبایل هوشمند به طور رسمی اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی