ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جی بورد 6.5 با پشتیبانی از بیت موجی و استیکر به زودی از راه می رسد

گوگل قصد دارد که به زودی مجموعه ای از قابلیت ها و تغییرات جدید را برای نسخه اندروید اپلیکیشن جی بورد به ارمغان بیاورد. در حال حاضر این قابلیت ها برای تست در آخرین نسخه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

گوگل قصد دارد که به زودی مجموعه ای از قابلیت ها و تغییرات جدید را برای نسخه اندروید اپلیکیشن جی بورد به ارمغان بیاورد. در حال حاضر این قابلیت ها برای تست در آخرین نسخه بتای این اپ کیبورد ارائه شده اند. بنابراین اگر خواهان تست شان هستید می توانید همین حالا در کانال های تست بتای اپلیکیشن جی بورد عضو شوید.

اگر در فرآیند تست بتای اپلیکیشن مشکلی به وجود نیاید، با انتشار رسمی نسخه 6.5 شاهد چنین قابلیت هایی خواهید بود: اولین مورد، پشتیبانی از بیت موجی هاست. در نسخه 6.5 کیبورد گوگل امکان استفاده از بیت موجی ها هم فراهم شده که می توانید برای بیان بهتر احساسات از آن ها استفاده نمایید.


مورد بعدی استیکرها هستند. در نسخه بعدی جی بورد قادرید که پکیج های استیکر متنوع را از منابع مختلف (مثل پیام رسان Allo و اپلیکیشن بیت موجی) دانلود و از آن ها در چت و گفتگوهایتان استفاده کنید. جی بورد 6.5 تب مخصوصی برای این استیکرها دارد که آن را در منوی شناور پیدا خواهید کرد.

خوشبختانه به گفته گوگل هیچ محدودیتی برای نصب پکیج های استیکر از طریق گوگل پلی یا اپلیکیشن بیت موجی در جی بورد وجود ندارد. و در نهایت تغییرات بخش Themes در تنظیمات اپلیکیشن و حذف افزونه های دیکشنری از قسمت دیکشنری های کیبورد از دیگر تغییرات آخرین نسخه کیبورد گوگل هستند.

نسخه بتای جی بورد 6.5 برای اندروید را می توانید همین حالا از پلی استور دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

    نه، نمیشه

  • reza_hodaie_khonsa
    reza_hodaie_khonsa | ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

    دوستان جی بورد شما هم فیریز میشه؟ یا شانس من فقط؟!

مطالب پیشنهادی