ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن سرفس مایکروسافت میزان باتری دیوایس های جانبی را به نمایش می گذارد

این روزها اکوسیستم سرفس مایکروسافت دایره گسترده ای از دیوایس های بلوتوثی در بر می گیرد، که از جمله آن ها می توان به کیبورد سرفس، ماوس سرفس، قلم سرفس، سرفس دایال و ماوس سرفس ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

این روزها اکوسیستم سرفس مایکروسافت دایره گسترده ای از دیوایس های بلوتوثی در بر می گیرد، که از جمله آن ها می توان به کیبورد سرفس، ماوس سرفس، قلم سرفس، سرفس دایال و ماوس سرفس آرک اشاره کرد.

بخش اعظم این دیوایس های جانبی از باتری های قابل شارژ برخوردارند، بنابراین ردیابی میزان مصرف باتری در آن ها کار چندان راحتی نیست. ولی خوشبختانه مایکروسافت با ارائه یک به روز رسانی برای اپلیکیشن رسمی سرفس تصمیم گرفته که چنین قابلیتی را برایتان به ارمغان بیاورد.

در آخرین نسخه اپ سرفس قادرید میزان باتری باقی مانده تمام دیوایس های جانبی سرفس را در یک نظر چک کنید

در آخرین نسخه اپلیکیشن سرفس قادرید هر زمان که خواستید میزان باتری باقی مانده تمام دیوایس های جانبی سرفس را در یک نظر چک کنید. شایان ذکر است که این خصوصیت فقط برای تعدادی از دیوایس های جانبی سرفس مایکروسافت کار می کند.

به گفته یکی از کاربران وبسایت ویندوز سنترال، تنها قلم SP4 سرفس از چنین قابلیتی پشتیبانی به عمل می آورد و برای مدل قدیمی تر SP3 هنوز امکان چک کردن باتری ممکن نیست. کاربر دیگری هم گفته که احتمالا یک به روز رسانی فرمویر از سوی مایکروسافت بتواند چنین مشکلی را حل کند.

اما بد نیست بدانید که نسخه 23.0.602.0 اپلیکیشن سرفس قابلیت های جدیدی را هم برای قلم سرفس به ارمغان آورده که از جمله مهم ترین آن ها می توان به تنظیمات پیشرفته قلم و ارائه یک گراف اشاره کرد. برای دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن سرفس می توانید همین حالا به ویندوز استور مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی