ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل Mi MIX 2 می میکس 2 شیائومی
تکنولوژی

تصویری از صفحه قفل Mi MIX 2 که خبر از قابلیت تشخیص چهره سه بعدی می دهد

در این یکی دو ماه اخیر حجم اخبار و شایعات در خصوص موبایل Mi MIX 2 شیائومی به شدت افزایش پیدا کرده است. در تازه ترین این موارد این بار یک اسکرین شات از صفحه قفل ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

در این یکی دو ماه اخیر حجم اخبار و شایعات در خصوص موبایل Mi MIX 2 شیائومی به شدت افزایش پیدا کرده است. در تازه ترین این موارد این بار یک اسکرین شات از صفحه قفل موبایل مورد اشاره در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد به احتمال فراوان این محصول مجهز به قابلیت تشخیص سه بعدی چهره خواهد بود.

اگر به پایین تصویر نگاهی بیاندازید خواهید دید که به جای نمای اثر انگشت، نماد سر و شانه یک انسان جای گرفته است که به وضوح به قابلیت تشخیص چهره سه بعدی اشاره دارد.

هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص نحوه عملکرد این قابلیت روی Mi MIX 2 در دست نداریم، اما بعید است مشابه همان قابلیتی باشد که کمپانی سامسونگ به صورت اختصاصی روی آخرین پرچمدار خود ارائه داده است.

تا امروز اطلاعات زیادی در خصوص ویژگی های ظاهری و مشخصات سخت افزاری دومین موبایل با نمایشگر بدون حاشیه شیائومی منتشر شده است. از جمله نسبت تصویر 18:9، بهره مندی از چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ و یک نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED با رزولوشن دو برابر HD.

بر اساس شنیده ها کمپانی چینی این فبلت مورد انتظار را در دو نسخه با رم ۶ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و همچنین رم ۸ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار خواهد کرد. ضمن این که به احتمال زیاد Mi MIX 2 یک نسخه ویژه با بدنه سرامیکی نیز خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Hamid Ahmadnia
    Hamid Ahmadnia | ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

    من میان ردشو دارم خیلی خوبه نسبت به میان رده بودنش، تنها ایرادی که میتونم بگیرم اینکه صفحه amoled، note 2 شیائومی کیفیت لازم رو نداشت، امیدوارم تو این گوشی رفع کرده باشه

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

    گوشی فوق العاده با قیمت مناسب ، گران نیست شاید هم قیمت آیفون ۷ مدل ۳۲ گیگ باشه

  • @digi_phone
    @digi_phone | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

    سری می میکس خیلی گرونن با اون پول
    میشه آیفون ۷یا p10plusیا S8خرید

مطالب پیشنهادی