ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

جزییات مربوط به آپدیت 5.0 پلی استیشن 4 رسماً مشخص شد

هفته گذشته، برخی اطلاعات مربوط به آپدیت 5.0 کنسول پلی استیشن 4 افشا شد و حالا سونی رسماً به رونمایی از ویژگی های تازه این فرمور پرداخته است. این آپدیت جدید که از امروز به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

هفته گذشته، برخی اطلاعات مربوط به آپدیت 5.0 کنسول پلی استیشن 4 افشا شد و حالا سونی رسماً به رونمایی از ویژگی های تازه این فرمور پرداخته است. این آپدیت جدید که از امروز به صورت آزمایشی در دسترس برخی کاربران قرار گرفته، چند ویژگی بزرگ را با خود به همراه می آورد و در کنار آن، بهبودهای اندکی در پرفورمنس کلی دستگاه هم ایجاد می کند.

برخی از بهبودهای آپدیت 5.0، به قابلیت های استریم پلی استیشن 4 ارتباط دارد. کاربران پلی استیشن 4 پرو بسته به سرعت اینترنت خود، قادر به استریم محتوی تا سقف رزولوشن 1080p و 60 فریم بر ثانیه خواهند بود و دارندگان پلی استیشن وی آر هم می توانند پیام ها و کامنت ها را به هنگام استریم بازی تماشا کنند. گفتنی است که با این آپدیت، پشتیبانی از صدای 5.1 و 7.1 کاناله هم به هدست واقعیت مجازی پلی استیشن خواهد آمد.

پس از این، نوبت به لیست دوستان می رسد که ابزارهای مدیریت بهتری در اختیارتان خواهد گذاشت. می توانید از این پس لیست های جداگانه ای از دوستان داشته باشید و مثلاً لیستی از افرادی تهیه کنید که به همراه آنها دستینی بازی می کنید و دعوت نامه ای گروهی برایشان بفرستید. این قابلیت قرار است جایگزین تب Favorite Groups سابق شود.

در راستای کاهش مدت زمان سپری شده در منوها، Quick Menu هم به روزرسانی می شود تا گزینه های بیشتری داشته باشد. به عنوان مثال، می توانید از Quick Menu، وضعیت دانلود و دعوت به پارتی ها را تماشا کنید. ضمناً از طریق این منو می توانید از پارتی ها خارج شوید و لیست موسیقی فعلی خود در اسپاتیفای را تماشا کنید.

علاوه بر این ها، آپدیت 5 گزینه هایی برای شخصی اعلانات به همراه می آورد و هنگام تماشای فیلم یا تلویزیون می توانید آنها را غیرفعال کنید. از سوی دیگر، امکان تغییر رنگ پیام های نمایش داده شده هم مهیا می شود.

و در نهایت، نوبت به گزینه های کنترل والدین می رسد. از این پس یک کاربر می تواند به عنوان سرپرست خانواده در پلی استیشن 4 ثبت شود و دیگر اکانت ها را به عنوان بزرگسال یا کودک ثبت نماید. والدین یا قیم های کودکان می توانند قابلیت های آنلاین، ارتباطات با دیگر بازیکنان و میزان هزینه در پلی استیشن استور را کنترل کنند. لازم به اشاره است که به گفته سونی، هر کاربری در آمریکای شمالی که بخواهد از اکانت بزرگسالان استفاده کند، باید ابتدا 0.50 دلار بپردازد تا هویت اش به عنوان بزرگسال تایید شود.

بتا تسترها از امروز قادر به دریافت به روزرسانی 5.0 پلی استیشن 4 خواهند بود اما به گفته سونی، ممکن است با «مشکلات پیش بینی نشده» مواجه گردند که برای نسخه بتای یک فرمور، طبیعی به نظر می رسد. ضمناً سونی هنوز اعلام نکرده نسخه نهایی این به روزرسانی چه زمانی در دسترس تمام کاربران قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad
    Mohammad | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

    ایول

مطالب پیشنهادی