ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس Instant Apps اندروید حالا بیش از 500 میلیون دیوایس را پشتیبانی می کند

اسمارت فون های همه ما مملو از اپلیکیشن ها هستند؛ اپلیکیشن هایی که بعضی از آن ها را برای رویداد یا هدف مشخصی دانلود می کنیم اما دفعات استفاده مان از آن ها به تعداد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

اسمارت فون های همه ما مملو از اپلیکیشن ها هستند؛ اپلیکیشن هایی که بعضی از آن ها را برای رویداد یا هدف مشخصی دانلود می کنیم اما دفعات استفاده مان از آن ها به تعداد انگشتان دست هم نمی رسد.

این دسته از اپلیکیشن های غیر ضروری می توانند فضای حافظه را اشغال کرده و جا را برای محتوای مفید و کاربردی تر تنگ کنند. برای جلوگیری از بروز این مشکل، سال گذشته بود که گوگل سرویس Instant Apps را برای سیستم عامل اندروید به راه انداخت.

سرویس مذکور به کاربران این امکان را داده که بعضی اپلیکیشن ها را بدون نیاز به نصب و فقط از طریق مرورگر اجرا نمایند. در این صورت هم حافظه موبایل کمتر اشغال می شود و هم زمان کاربر برای دانلود و نصب اپلیکیشن ها تلف نخواهد شد.

سرویس Instant Apps به کاربران این امکان را داده که بعضی اپلیکیشن ها را بدون نیاز به نصب و فقط از طریق مرورگر اجرا نمایند

به گزارش گوگل، این سرویس مفید و کاربردی حالا از 500 میلیون دیوایس اندرویدی در سراسر دنیا پشتیبانی به عمل می آورد: "از زمان انتشار رسمی این قابلیت در کنفرانس I/O امسال، ما سخت در تلاش بوده ایم که شمار دستگاه های پشتیبانی کننده از Instant Apps و دسترسی به آن را گسترش بدهیم تا کاربران ما بتوانند بدون نیاز به نصب اپلیکیشن ها را اجرا نمایند. هیجان زده ایم از این که اعلام کنیم حالا 500 میلیون دیوایس اندرویدی از سراسر دنیا که به گوگل پلی دسترسی دارند می توانند از قابلیت Instant Apps بهره ببرند."

بد نیست بدانید که Vimeo، Jet و NYTimes Crosswords جزو مهم ترین اپلیکیشن هایی هستند که از این قابلیت پشتیبانی به عمل می آورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی